FANDOM

Adila Kapoor
Adila Kapoor
Personalia

Navn Adila Kapoor
Kjønn Kvinne
Karriere
Tidligere yrker Ansatt i Kapoor Seniors butikk (?-2015)
Familie
Far Kapoor Senior ()
Mor Sarayu Kapoor
Søsken Adnan Kapoor
Harshad Kapoor
Fire andre ikke-navngitte søsken
Serieinformasjon
Sesonger 30, 31
År 2014, 2015
Skuespiller Melodi Fekri

Før serien Rediger

Adila Kapoor er datter av Kapoor Senior og søster av Harshad Kapoor. Hun er ansatt i farens butikk på Tøyen. En stund drømte hun om å bli sminkør, men ønsket siden å bli lege, og hun har tatt noen av fagene som trenges for å bli tatt opp på studiet.

I serien Rediger

Adila blir først introdusert i serien i mai 2014.

I januar 2015 vises hun igjen da hun ringer Harshad for å be ham om å komme til butikken. Hun mener at faren virker syk og bør dra til legen, noe Harshad er uenig i. Faren selv (ikke vist på skjermen) gir ifølge Harshad uttrykk for at han aldri har kjent seg bedre og slett ikke vil på noe sykehus.

Dagen etter kommer det imidlertid fram at Adila nok hadde rett likevel, for da må Kapoor senior innlegges.

Han dør kort etter. Adila innser etter hvert at Harshad gjennom årene har subsidiert farens butikk med jevnlige innskudd for at det skulle gå rundt.

Adila anklager Harshad for å ha et antikvert kvinnesyn, som om han forventer at hun skal være ham underdanig. Harshad nekter for at han har slike holdninger.

Harshad vil ikke nekte Adila å begynne å legestudiet, og de vil selge sin døde fars butikk. I siste liten ombestemmer Harshad seg og vil selv drive den videre. Deretter ombestemmer han seg igjen og fortsetter på Hotel Cæsar, og det er uklart hva som skjedde med butikken (om Adila likevel overtok, eller om hun studerer til lege og har overlatt butikken til andre).

Under andre viktige høytider senere, som id og bryllupet mellom Harshad og Eva Rosenkrantz, er Adila fraværende, uten noen form for forklaring. Dette virker veldig merkelig. En ung kvinne med samme etniske bakgrunn er med Sarayu Kapoor da hun ankommer Evas leilighet etter episoden med slaktehøna, men denne personen blir aldri identifisert eller navngitt. Hun kunne muligens forstås som en recastet Adila, eller en annen søster av henne og Harshad.

Galleri

Tilfeldig wiki