FANDOM

Anastacia Zalewska
Anastacia Zalewska.jpg
Personalia

Navn Anastacia Zalewska
Kjønn Kvinne
Bosted Polen[1]
Karriere
Tidligere yrker Vaskehjelp for Astrid (2006-2007)
Familie
Far Batek Warszawski
Søsken Pjotr Warszawski
Forhold
Tidligere partnere Mogens Paulsen[2] (?-?)
Pelle Krogstad (2006)
Svein Krogstad (2006-2007)
Serieinformasjon
Sesonger 22-23
År 2006-2007
Skuespiller Charlotte Grundt

Før serien Rediger

Anastacia har bodd i Polen mesteparten av sitt liv. Hun flyttet til Danmark for å gifte seg med Mogens Paulsen, noe hun kun gjorde på grunn av pengene hans, for så å flytte hjem til Polen igjen. Hun treffer Svein Krogstad mens han er på turné med hitlåten sin, Med på alt i Polen. De to har det fint i Polen, og da Svein reiser til Australia, kommer hun overraskende til Norge.

I serien Rediger

Hun kommer til Oslo og flytter inn i Sveins leilighet. Hun tar seg jobb som vaskehjelp for Astrid Anker-Hansen, hvor hun treffer hennes butler, Børre Blom og Pelle Krogstad. Begge to forelsker seg i henne, men hun velger til slutt Pelle. De to planlegger å gifte seg da Svein plutselig kommer hjem fra Australia, og det hele ender med at det er Anastacia og Svein som blir gift.

Disse to får et lengre forhold, før hennes bror, Pjotr Warszawski, dukker opp og vil ha henne med hjem til Polen. Hun nekter først, men må etter hvert gå med på det. Før de drar, tømmer de Sveins leilighet for alt av verdi.

Galleri

Referanser og fotnoter Rediger

  1. Nå lever hun mest trolig i Polen, selv om hun aldri har blitt nevnt igjen.
  2. Mogens Paulsen inngikk Anastacia et proformaekteskap med en gang i tiden. Hun giftet seg altså med han på grunn av pengene.

Tilfeldig wiki