FANDOM

Båt1.jpg

Båten eksploderer i lufta.

Den 28. november 2003 (episode 50 i sesong 14) la Victoria, Thomas og Cilla ut på en båttur fordi legen til Cilla mente de burde være mer sammen etter at Cilla prøvde å ta selvmord, men den båtturen viste seg å bli skjebnesvanger.

De hadde pakket godt og hadde alt på plass. Da de var langt ute på havet bestemte Thomas for å gå og sove, mens Cilla og Victoria passet båten. Victoria fortalte Cilla at Thomas og hun skulle gifte seg, og hun sa også at hun ønsket seg barn med Thomas. Da ble Cilla forbannet, så hun dyttet Victoria i havet. Da Thomas våknet fortalte hun hva som hadde skjedd, og han ble forbannet på Cilla. Han ropte på Victoria men fikk ikke noe svar, og plutselig eksploderer hele båten.

Trolig var det kameraten til Boris, Ivan Petrovich som sprengte båten, fordi en dag i forveien hadde Boris Kirskin ønsket Thomas drept, fordi han snoket i sakene til den russiske mafiaen, og han var redd for at han skulle avsløre den.

Victoria ble funnet fem dager senere på en holme i Oslofjorden av Rosenkrantz-rederiet.

BilderRediger

Se ogsåRediger

Tilfeldig wiki