Fandom

Hotel Cæsar Wiki

Cilla Lauters

2 156sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Cilla Lauters
Cilla01.jpg
Personalia

Navn Cilla Lauters
Kjønn Kvinne
Født 1985
Død 28. november 2003[1] (18 år)
Familie
Far Thomas Lauters
Mor Ulla Brit Lauters
Søsken Ingmar Lauters
Serieinformasjon
Sesonger 14
År 2003
Skuespiller Isabella Kupper

Før serien Rediger

Cilla er datter av Thomas og Ulla Brit Lauters. Hun vokste opp sammen med foreldrene og senere lillebroren Ingmar i Sverige. Hun utviklet muligens psykiske problemer en gang under oppveksten, og til et tidspunkt prøver hun å kvele broren sin med en pute. Moren fikk stoppet det i siste liten, og Ingmar overlevde. Hun har hatt flere psykiske sammenbrudd, og et par ganger vært innlagt. Faren jobber i Økokrim og reiste i 2003 til Norge i jobbsammenheng.

I serien Rediger

Faren ender opp med å få seg kjæreste i Norge, Victoria Lunde. Han skilles fra Ulla Brit og flytter inn på den nye kjærestens familiehjem, Ankerseteren. Cilla reise som følge av dette til Norge og flytter selv inn på Ankerseteren. Hun liker dårlig farens forhold til Victoria, som er på samme alder som henne selv. Hun gjør alt som står i hennes makt for å ødelegge forholdet, og da ingenting hjelper går hun så langt som et selvmordsforsøk. Hun overlever og forsones med familien, skjønt hun selv ennå hater Victoria.

Under en seilbåtstur sammen med faren og Victoria, forteller Victoria henne om at hun og Thomas planlegger bryllup, og at tanken på barn frister henne. Dette blir for mye for Cilla, og da Thomas går ned i båtens kahytt dytter hun Victoria over bord. Når Thomas kommer opp igjen på dekk blir han fra seg når hun forteller hva hun har gjort. Hun sier stille for seg selv, slik at Thomas hører det: «Jag har gjort något hemskt, pappa.»

Dette blir det siste hun sier før seilbåten eksploderer som følge av sprengstoff plantet av den den russiske mafiaen for å rydde Thomas av veien fordi han sitter på bevis for flere lovbrudd de har gjort. Skjønt likene av Thomas og Cilla aldri blir funnet, blir de erklært døde en stund senere.

Referanser og fotnoter Rediger

  1. Denne datoen henviser til datoen for båtulykken i 2003, men levningene til Cilla ble aldri funnet.

Tilfeldig wiki