FANDOM

Dødsvirus

I serien Rediger

Dødsviruset er et virus fra Danmark. Det ble fraktet til Hotel Cæsar gjennom en rørlegger som hadde tatt inn på hotellet. Han hostet og viste tydelig tegn på å være syk. Rørleggen hadde omtrent vært overalt på hotellet, til og med i kontorene. Han falt om og døde i lobbyen. Det blir prøvd gjennoppliving av mannen uten å lykkes. Selv om det var Eva Rosenkrantz som hadde størst nærkontakt med mannen gjennom munn til munn metoden i hjerte og lungeredningen, ble ikke hun smittet. En annen som har hatt nærkontakt med den dødsyke mannen var Pelle Krogstad. Han ble smittet, men klarte å bli frisk.

Juni tok en telefon. Der fikk hun beskjed om at det var et dødsvirus som herjet i Danmark, og at dette dødviruset kunne ha spredd seg, og at det var det som forårsaket dødsfallet på hotellet. Det endte med at Juni stengte hotellet i fare for at flere skulle bli smittet. I Extra kom det en stor overskrift på forsiden som tydet at det var et dødsvirus på Hotel Cæsar. Hotellet fikk ikke mange gjester i denne perioden.

Hotel Cæsar - En rørlegger dør - A plumber dies00:57

Hotel Cæsar - En rørlegger dør - A plumber dies

Hotel Cæsar - Etter rørleggerens død01:59

Hotel Cæsar - Etter rørleggerens død

ReferanserRediger

Tilfeldig wiki