Wikia

Hotel Cæsar Wiki

Episodeguide sesong 10

Diskusjon0
1 739sider på
denne wikien
Episodenummer Først sendt Kort sammendrag
Sesong 10 - Episode 1 18.03.2002
Sesong 10 - Episode 2 19.03.2002
Sesong 10 - Episode 3 20.03.2002
  • Ninni ber Juni sparke Jens August.
  • Frøya vil tilbake til Viking og rømmer, men Odd finner hun og greier å overtale henne til å bli.
  • Hugo har tenkt til å reise tilbake til Skottland.
  • Arne har tatt blodprøve for å se om han kan være donor for Hugo.
Sesong 10 - Episode 4 21.03.2002
Sesong 10 - Episode 5 22.03.2002
  • Julie tilgir Arne, men når han begynner å snakke om hvor mye han elsker henne går Julie.
  • Svein og Martine kommer hjem fra Thailand.
  • Jens August får vite fra advokaten at før Hugo kom tilbake hadde Astrid erklært Hugo død, dermed arver ikke Hugo likevel.
  • Charlotte og Oscar er på ridetur.
  • Hugo reiser tilbake til Skottland.
  • Ragnar bestemmer seg for å reise til India for å finne Bitten.
Sesong 10 - Episode 6 01.04.2002
  • Svein og Martine har bestemt seg for å adoptere.
  • Hugo har ikke reist til Skottland likevel.
  • Astrid får seg et sjokk når hun leser brevet fra advokaten, arven til Hugo er ikke gyldig.
  • Arne sin blod prøve stemmer med blodet til Hugo.
  • Juni ringer etter barnepiker til Sol og Måne.
Sesong 10 - Episode 7 02.04.2002
Sesong 10 - Episode 8 03.04.2002
  • Istedenfor å gi Jens August hotellsjefs jobben tilbake har Ninni gitt seg selv jobben. Dette liker ikke Jens August.
  • Ninni får en ide om å realisere Oslo Colosseum på nytt.
  • Hugo er på middag hos Åge og Arne.
  • Juni får vite av Benedicte at Albert ikke har noen kveldsvakter denne uken og at han sitter på en cafe. Så Juni går bort der og ber han ta barna.
  • Odd er på personalrommet, når han går kommer Viking ut av et skap ikledd en pikkolouniform.
Sesong 10 - Episode 9 04.04.2002
  • KNF finner ut hvor Frøya befinner seg.
  • Arne forteller Hugo at han vil donere han en nyre.
  • Ninni og Hugo ønsker å ta opp igjen Oslo Colosseum-prosjektet.
  • Jens August og Juni ser Hugo inne på kontoret til Ninni, de er redd for at han skal la Ninni ta over andelen hans i konsernet.
  • Ninni vil finne ut hvem Rolv var sammen med.
  • Hugo besvimer i lobbyen.
Sesong 10 - Episode 10 05.04.2002
  • Svein og Martine får brev fra adopsjonskontoret, der står det at de må ha vert samboer i to år for å adoptere, noe de ikke har.
  • Hugo er lagt inn på sykehuset. Arne besøker han, Hugo sier han fortsatt vil ha nyren hans.
  • Albert oppdager Vikingpersonalrommet, han sier det til Benedicte og Odd. Odd og Albert går opp på rom 513 der de tar med seg Frøya, og når Viking kommer inn der er det helt tomt.
  • Julie forteller Ninni at det var hun som var kjæresten til Rolv. Ninni kaster henne ut.
Sesong 10 - Episode 11 08.04.2002
Sesong 10 - Episode 12 09.04.2002
  • Albert og Odd lurer Viking til å reise til Danmark.
  • Martine blir med på å si at Svein og henne har vert samboer i to år.
  • Julie forsøker å be Ninni om unnskyldning for at hun ikke fortalte henne om forholdet til Rolv, men hun er ikke interessert i snakke med henne.
  • Albert har skaffet barnevakt til Sol og Måne, det er Frøya.
  • Martine spør om Åge vil skrive under på at hun og Svein har vert gift i to år, men det vil han ikke.
  • Ninni ringer bygningsetaten, de sier at de må ha Harald Hildrings underskrift for å gå videre med Oslo Colosseum.
Sesong 10 - Episode 13 10.04.2002
Sesong 10 - Episode 14 11.04.2002
  • Charlotte skal på slottet til Prins Sverre, og går ut og handler noe hun skal ha med seg.
  • Jens August forteller Hugo at Ninni prøver å få til seg arven hans, og at han ikke må samarbeide med henne, Hugo tror henne ikke.
  • Ninni snakker med Julie. Hun tilgir Julie.
  • En av bartenderne tipser pressen om at Charlotte skal på slottet til Prins Sverre.
Sesong 10 - Episode 15 12.04.2002
  • Frøya og Albert passer tvillingene, og Frøya synes de ligner på Albert. Etterpå får Albert tilbakeblikk fra når han hadde sex med Bitten.
  • Ninni gir Jens August restaurantsjefs jobben på Cleo, det liker han ikke.
  • Frøya innrømmer at det var Viking som plantet bomben på bussen slik at den krasjet.
  • Charlotte skal på slottet til Prins Sverre. Åge geleider henne ut bakdøren, men der står pressen.
Sesong 10 - Episode 16 15.04.2002
  • Avisene er fulle av stoff om Charlotte og prins Sverre, så Astrid ber Charlotte om å være litt mer diskré.
  • Svein og Martine får brev fra adopsjonskontoret, de vil komme hjem til de på onsdag, de mangler bare en ting vandelsattesten til Svein.
  • Juni skjønner at Frøya skjuler noe for henne, og spør henne, men hun vil ikke si det, så Juni sier henne opp.
  • Pressen er vill etter å snakke med Charlotte og Åge og noen pikkoloer må tilslutt kaste de ut fra hotellet.
Sesong 10 - Episode 17 16.04.2002
  • Oscar finner ut hva som har skjedd mellom Charlotte og prins Sverre.
  • Journalistene er på hotellet igjen. Denne gang er de i baren der de får møte Charlottes venninne Benedicte. Senere på kvelden får Astrid servert avisen av Blom der det står at Charlotte drikker Dry Martini til frokost i baren.
  • Albert forteller Odd at Juni har sparket Frøya, så Odd går opp og skjeller henne ut. Senere forteller han Juni at hun er redd for store folkemengder. Så Juni bestemmer seg for å la henne bli på Ankerseteren.
  • Odd og Frøya havner til sengs sammen.
Sesong 10 - Episode 18 17.04.2002
Sesong 10 - Episode 19 18.04.2002
Sesong 10 - Episode 20 19.04.2002
  • Hugo blir strålende glad når det viser seg at Arne kan redde livet hans.
  • Svein har tenkt til å forandre litt på vandelsattesten sin.
  • Charlotte er sint på Oscar etter at han sto fram på radioen.
  • Frøya og Odd er med Juni og handler, plutselig ser Frøya noen av KNF medlemmene og hun springer og gjemmer seg. Etterpå forteller hun Juni at det er KNF hun er redd for.
Sesong 10 - Episode 21 22.04.2002
  • Odd forteller Albert at han har ligget med Frøya.
  • Ragnar og Bitten kommer hjem fra India og Juni vil at Ragnar skal ta en farskaps test.
  • Frøya forteller Odd at hun vil gå til politiet.
  • Juni får telefon fra Ninni, hun vil at Juni skal overføre 70 millioner til henne.
  • Charlotte er igjen invitert på slottet til Prins Sverre.
  • Jens August takker ja til jobben på Cleo
  • Juni ber Bitten flytte ut fra Ankerseteren innen to timer.
  • Åge snakker til pressen.
  • Martine finner vandelsattesten til Svein, og finner fort ut at han har gjort mange ulovlige ting.
Sesong 10 - Episode 22 23.04.2002
  • Åge beklager seg for Charlotte for det avisene skriver om hun.
  • Jens August er sikker på at Hugo vil gi arven sin til Hugo hvis hun finner en nyre til han.
  • Benedicte er lei seg etter at hun har funnet ut at Odd har ligget med Frøya og søker trøst hos Charlotte.
  • Martine kaster Svein ut fra leiligheten sin fordi alle de gale tingene han har gjort på vandelsattesten.
Sesong 10 - Episode 23 24.04.2002
Sesong 10 - Episode 24 25.04.2002
  • På radioen sies det at det er et nettsted som har offentliggjort bilder av Charlotte der hun bader naken.
  • Både Juni og Julie forlater toppetasjen når de skjønner at Arne skal være donor for Hugo.
  • Jens August forteller Juni og Ragnar at Ninni var oppe på Oslo Colosseum-tomten i går.
  • Benedicte ber OddFrøya til politiet innen to dager, ellers er det slutt mellom de to. Så Odd forteller Frøya at han ikke er forelsket i henne og sier det hele var et spill.
Sesong 10 - Episode 25 26.04.2002
Sesong 10 - Episode 26 29.04.2002
Sesong 10 - Episode 27 30.04.2002
  • Oscar forteller Charlotte at han viste at Prins Sverre skulle gifte seg med prinsesse Athena, hun blir sint på han, men de blir venner igjen.
  • Politiet er å leter etter Frøya.
  • Bitten flytter ut fra Ankerseteren.
  • Julie liker svært dårlig at Ninni skal betale faren hennes 70 millioner kroner for Oslo Colosseum-tomta.
  • Frøya kommer tilbake til Ankerseteren.
  • Ragnar er ikke seg selv etter at han fikk vite at han ikke er far til Måne og Sol.
Sesong 10 - Episode 28 01.05.2002
Sesong 10 - Episode 29 02.05.2002
  • Gjertrud passer Goggen, hun går på en cafe og møter en gammel bekjent. Når han går på do får han beskjed av Jens August som også er der å skjenke Gjertrud full på drinker. Og når Gjertrud er på do, tar Jens August med seg Goggen.
  • Frøya har bestemt seg for å møte Viking, så hun ringer en av KNF-medlemmene og sier hun vil møte Viking på en cafe. Når hun er på cafeen kommer ikke Viking, men det viser seg at de visste at hun hadde fullt av politi rundt seg.
  • Hugo er forbannet på Juni og Julie. Han vil at de skal si unnskyld til Arne, men plutselig får han et anfall.
Sesong 10 - Episode 30 03.05.2002
Sesong 10 - Episode 31 06.05.2002
Sesong 10 - Episode 32 07.05.2002
  • Åge har overhørt at prins Sverre skal besøke Charlotte på hotellet. Han vil gjerne gjøre stas på prinsen, men får streng beskjed av Benedicte og Astrid om å utvise full diskresjon. Åge lover, men klarer ikke dy seg fra å forberede personalet på gjevt besøk.
  • Odd og Benedicte blir hedret av familien Anker-Hansen for å ha tatt Viking. Benedicte på side er irritert på Odd fordi han har ligget med Frøya bak ryggen hennes og svarer med å kaste blomstene hun får på Odd.
  • Benedicte har tenkt til å si unnskyld til Odd men så oppdager hun han sammen med Frøya.
  • Hugo forteller Juni at hvis hun og Julie sier unnskyld til Arne vil Hugo overlate andelen sin i konsernet til Juni.
Sesong 10 - Episode 33 08.05.2002
  • Juni prøver å få Julie til å si unnskyld til Arne men hun nekter.
  • Åge er på møte på adopsjonskontoret, han greier ikke å holde hemmeligheten skjult lengre og forteller de at Martine og Svein ikke har vert samboere i to år.
  • Benedicte og Odd finner tilbake til hverandre.
  • Frøya reiser og tar farvel med Odd og Benedicte.
  • Jens August ber Judith om å få tak i en kopi av Georgs testament. Han har skumle planer.
Sesong 10 - Episode 34 09.05.2002
  • Sosialsjefen gir Svein og Martine en ny sjanse.
  • Oscar viser Prins Sverre rundt på hotellet, i en av korridorene de går forbi står Åge i bare underbuksen.
  • Juni tilgir Arne for det han har gjort, men han skjønner fort at Juni har blitt tilbudt penger for det.
  • Svein og Martine er på adopsjonskurs.
  • Prins Sverre og Charlotte snakker sammen, Charlotte skjeller han ut, men de blir venner igjen.
  • Arne forteller Hugo at han vil donere en nyre til Hugo.
Sesong 10 - Episode 35 10.05.2002
  • Hertug Oscar tar Charlottes sinne overfor prinsen som et tegn på at hun kanskje er forelsket i ham likevel. Charlotte oppsøker imidlertid hertugen og gir klar beskjed. Hun velger status fremfor kjærlighet.
  • Hugo forteller Astrid, Julie og Juni at Arne vil donere en nyre til Hugo likevel.
  • Svein og Martine er på adopsjonskurs, en mann der sier han kjenner Svein igjen fra før, Svein svindlet nemlig mannen for masse penger i bruktbil bransjen, og når mannen begynner å skubbe til Svein tar Svein og slår han ned.
  • Bitten og Albert forteller Ragnar og Juni at Albert er far til Måne og Sol. Ragnar svarer med å angripe Bitten og prøver å drepe henne.
Sesong 10 - Episode 36 12.08.2002
Sesong 10 - Episode 37 13.08.2002
  • Charlotte mister munn og mæle når prins Sverre forteller at han vurderer å si fra seg prinsetittelen.
  • Odd og Benedicte skal ha kosekveld på rom 513, men det viser seg at der er Albert med tvillingene og han forteller de at han er far til tvillingene. Men de finner seg et annet rom.
  • Martine faller i gråt på lobbykontoret mens Svein går ut og drikker på byen fordi de ikke får lov til å adoptere.
  • Charlotte har mye å holde styr på om dagen, Prins Sverre og alle telefonene hun skal ta imot for Ninni.
Sesong 10 - Episode 38 14.08.2002
  • Charlotte har rotet med et par møtedatoer, og plutselig dukker Easy Travel opp på hotellet. Charlotte viser de rundt på hotellet, de tar også turen innom rom 513 der de oppdager at Odd og Benedicte har sex. Etterpå holder Svein et forferdelig foredrag for de om hva som gjør Hotel Cæsar så bra.
  • Juni forteller Julie og Astrid at Albert er faren til Sol og Måne.
Sesong 10 - Episode 39 15.08.2002
  • Ninni er forbannet på både Charlotte, Odd og Benedicte fordi de ødelagte for Easy Travel.
  • Ragnar og Albert har en heftig diskusjon om Bitten, det ender med at Ragnar slår Albert ned.
  • Odd har bestilt tur til London for Benedicte og seg selv, men så kommer Martine med beskjeden at han må ta noen ekstravakter. Han blir drit sur.
Sesong 10 - Episode 40 16.08.2002
  • Ragnar skjønner at han trenger hjelp etter utbruddet mot Bitten og Albert. Etter mye overtalelse fra Juni, går han motvillig med på å legges inn på et nervesanatorium.
  • En fotograf tar bilder av Charlotte og Prins Sverre kose seg i snøen.
  • Odd og Benedicte vil ikke la Martine sette en stopper for ferieturen deres og bestemmer seg for å reise til London likevel. De skal besøker Knut Arne der.
  • Ninni besøker Gjertrud på nervesanatoriumet, hun greier å overtale henne til å bli med tilbake til Oslo, når de skal gå oppdager Ninni at Ragnar og Juni kommer der til.
  • Arne legges inn på sykehuset.
  • Svein sier han vil skilles fra Martine for at hun skal få lov til å adoptere som enslig. Dette liker ikke Martine.
Sesong 10 - Episode 41 19.08.2002
  • Jens August har bestemt seg for å ta knekken på Ninni én gang for alle, og går inn for å lure henne hjerteveien.
  • I Extra er det masse stoff om Charlotte og Prins Sverre.
  • Gjertrud vil så gjerne ha seg en jobb, så Ninni gir henne en liten jobb med å sortere ark.
  • Albert vil ikke snakke med Juni.
Sesong 10 - Episode 42 20.08.2002
  • Julie får vite at Ragnar er lagt inn på et nervesanatorium.
  • Dagen er kommet der Arne skal transplantere nyren sin til Hugo.
  • Pressen følger Charlotte og Prins Sverre over alt.
  • Gjertrud ringer Canary Travels og snakker med en hun var på en tur med for lenge siden, og truer han med at hun har bilder av han og en jente til konen hans hvis han ikke revurderer tilbudet til Hotel Cæsar.
Sesong 10 - Episode 43 21.08.2002
  • Nyreoperasjonen har gått bra.
  • Martine ber Gjertrud og Svein komme seg ut av leiligheten hennes innen 24 timer.
  • Gjertrud forteller Ninni at det var hun som ordnet opp i Canary Travels.
  • Ninni er usikker på om hun kan stole på Jens August.
Sesong 10 - Episode 44 22.08.2002
  • Komplikasjonene mellom Martine og Svein fortsetter etter at Martine spiser middag med Åge.
  • Juni får seg et lite sjokk når hun skjønner at det er Gjertrud som skal bli hotell sjef.
  • Arne later som om han er dårlig etter transplantasjonen.
  • Albert oppsøker Ragnar på nervesanatoriumet, men han vil ikke snakke med han.
  • Jens August ringer noen og sier han har et oppdrag, et veldig hysj hysj oppdrag.
Sesong 10 - Episode 45 23.08.2002
  • Gjertrud er over seg av begeistring over at prins Sverre er på besøk på Hotel Cæsar, og hun nøler ikke med å gå til pressen med alt hun vet - og litt til. Når Astrid og Julie får se henne på tv blir det vertfall ikke fornøyd.
  • Ninni vil at Juni skal søke om hotell sjefsjobben.
  • Svein er sikker på at det er noe mellom Martine og Åge, dette aviser Martine.
  • Albert er ikke seg selv om dagen og knuser et bord på Cleo foran Jens August.
Sesong 10 - Episode 46 26.08.2002
Sesong 10 - Episode 47 27.08.2002
  • Gjertrud skaffer en kontrakt med et reiseselskap.
  • Familien Anker-Hansen er invitert helt opp i toppen på hotellet der det nye ateliet til Julie og Hugo skal være.
  • Hugo forteller Anker-Hansen familien at han kommer til å reise tilbake til Skottland.
  • Julie treffer på sin tidligere venninne Laila Haugland i baren som jobber med TV. Julie forteller henne om Svein og Martines adopsjons planer og at hun kanskje kan lage en dokumentar om det. Så hun tar seg en prat med Martine som sier hun skal spørre Svein om det.
Sesong 10 - Episode 48 28.08.2002
  • Jens August har sett seg lei på Alberts utsvevende festing, og kaster han ut fra hotellrommet sitt
  • Ninni hører på radioen at reiseselskapet Gjertrud skaffet en kontrakt med driver med prostitusjon.
  • Ninni tilbyr Juni hotellsjef stillingen, både Ninni og Juni stiller visse betingelser. Juni sier hun skal tenke på det.
  • Svein sier klart i fra til Martine at han ikke vil på tv.
  • Jens August leverer neon dokumenter til en dame i hotellgarasjen og gir henne forhånd betaling.
  • Albert har fest på Ankerseteren. Det liker ikke Juni.
Sesong 10 - Episode 49 29.08.2002
  • Benedicte er å ser på leilighet der Åge bor. Hun synes den er drit fin og bestemmer seg for å ta den.
  • Svein bestemmer seg for å stå fram på tv.
  • Edvard Mørch tilbyr Charlotte 200000 tusen kroner for å gjøre det slutt med Prins Sverre, men det vil hun ikke.
Sesong 10 - Episode 50 30.08.2002
  • Martine og Svein holder en appell på TV i håp om å få adoptere.
  • Albert går på fylla. Og overnatter hos Benedicte.
  • Jens August møter en dame i hotellgarasjen. Hun gir han noen papirer mens han gir henne penger.
  • Juni takker ja til hotellsjefs jobben.
  • Arne ringer Harald Hildring og sier han vil ha en million hvis ikke viser han opptaket til politiet der han er skyldig i drapet på Loke Andersen.
Sesong 10 - Episode 51 02.09.2002
Sesong 10 - Episode 52 03.09.2002
Sesong 10 - Episode 53 04.09.2002
  • Astrid forteller Hugo at de vil gi Arne 100000 tusen kroner. Hugo blir forbannet på henne fordi de ikke vil gi han noe mer.
  • Julie forteller Astrid om Edvard Mørch, så når han kommer opp til Astrid kaster hun han på dør. Men så treffer han på Åge i lobbyen, som sier han vet mye om Charlotte.
  • Samina Zaman søker stillingen som stuepike på hotellet.
  • Svein er hjemme og passer den ukjente babyen som kom på døren til Martine og Svein i går.
  • Benedicte kaster Albert på hodet ut når hun oppdager at han har drukket mens han har passet Juan Carlos.
Sesong 10 - Episode 54 05.09.2002
Sesong 10 - Episode 55 06.09.2002
Sesong 10 - Episode 56 09.09.2002
  • Julie er usikker på Arne.
  • Ragnar kommer hjem igjen fra nervesanatoriumet.
  • Martine forteller Odd at hun vet at han var med til London og viser han bildene. Hun sier han har sparken og ringer Samina Zaman og sier at hun får stuepikejobben.
  • Odd slår ned Albert.
  • Ninni oppdager at Svein og Martine har et barn hjemme, og hun blir forbannet når de forteller henne at de har hatt barnet der i flere dager.
  • Benedicte får vite at Odd har fått sparken, hun blir forbannet og går og skjeller ut Martine og erklærer krig.
  • Edvard Mørch forteller Charlotte at pressen vet at hun prøve å ta livet sitt.
Sesong 10 - Episode 57 10.09.2002
  • Benedicte prøver å ordne det slik at Odd får jobben tilbake, noe som ikke blir så enkelt.
  • Ragnar er tilbake på jobb og han får en litt rar mottakelse, så han bestemmer seg for å fortelle de ansatte hva han har vert igjennom.
  • Ragnar snakker med Albert igjen.
  • Kabinett-sekretær Mørch prøver stadig nye finter for å stikke kjepper i hjulene for Charlotte og prins Sverre, men Charlotte vil ikke la seg vippe av pinnen.
  • Svein og Martine skal levere barnet til barnevernet, men så får de brevet fra moren til barnet der det står at hun ikke stoler på barnevernet.
Sesong 10 - Episode 58 11.09.2002
  • Benedicte er overbevist om at det har rablet for Svein og Martine. Etter at Benedicte fant morsmelkerstatning og en smokk i vesken til Martine, har de hatt vondt av det barnløse paret. Men når Benedicte får øye på Svein mens han er ute og handler bleier, vet hun ikke hva hun skal tro.
  • Det viser seg at Hugo også må jobbe for konsernet for å få utbytte av arven.
  • Jens August er i Paris for å forfalske testamentet til Georg.
Sesong 10 - Episode 59 12.09.2002
  • Albert bestemmer seg for å reise til Hønefoss, dette liker ikke Ragnar og Juni, og Ragnar angriper han nesten.
  • Benedicte spør Martine om hun og Svein har barn, hun sier de bare har passet et barn til noen de kjenner.
  • Hugo bestemmer seg for å reise tilbake til Skottland.
  • Benedicte oppfører seg dårlig mot Samina.
  • Charlotte forteller Edvard Mørch at hun gjør det slutt med Prins Sverre hvis hun får de 200000 tusen kronene. Det godtar han.
Sesong 10 - Episode 60 13.09.2002
  • Benedicte oppdager at Svein kjøpe en vaskestamt til en unge så hun er helt sikker på at Martine og han har en unge, så hun ringer politiet. Og i det Svein og Martine skal gå for å levere ungen til barnevernet dukker plutselig politiet opp på døren.
  • Ragnar klikker fullstendig på et møte når han ikke får overheaden til å virke.
  • Etter en prat med Åge bestemmer Hugo seg for å bli i Norge og takker ja til å bli kunstnerisk ansvarlig i Oslo Colosseum.

Tilfeldig wiki