FANDOM

Episodenummer Først sendt Kort sammendrag
Sesong 11 - Episode 1 16.09.2002
Sesong 11 - Episode 2 17.09.2002
Sesong 11 - Episode 3 18.09.2002
  • Ragnar går stadig til psykolog, og i dag er det tid for litt psykodrama mellom terapeut og pasient.
  • Charlotte har tenkt å fortelle Prins Sverre om Edvard Mørch, men så kommer han og advarer henne, så hun bestemmer seg for å ikke si det.
  • De ansatte leverer underskriftskampanje til ledelsen i håp om å få Odd tilbake, men Juni vil ikke gjøre noe, så de bestemmer seg også for å jobbe ekstra sakte en vanlig.
  • Gjertrud kler seg ut som en kokk og oppsøker spedbarns klinikken der Carola ligger og finner henne, men så komme det to ansatte og tar Gjertrud med seg.
Sesong 11 - Episode 4 19.09.2002
  • Hugo og Julie begynner samarbeidet om Oslo Colosseum, men forstår etter hvert at de har familien mot seg.
  • De ansatte er i full gang med "jobbe sakte aksjonen". Så Juni mener de skal ansette Odd igjen,.
  • Juni, Jens August og Charlotte har møte med Hugo på Cleo. Etterpå feirer de at det gikk så bra, og dette oppdager Hugo.
  • Den nye stuepiken, Samina får oppleve at rasismen er fullt tilstedeværende på Hotel Cæsar.
Sesong 11 - Episode 5 20.09.2002
Sesong 11 - Episode 6 23.09.2002
Sesong 11 - Episode 7 24.09.2002
Sesong 11 - Episode 8 25.09.2002
Sesong 11 - Episode 9 26.09.2002
Sesong 11 - Episode 10 27.09.2002
Sesong 11 - Episode 11 30.09.2002
  • Martine er i strålende humør etter å ha fått Carola tilbake.
  • Samina bestemmer seg for å begynne å jobbe igjen.
  • Ninni blomstrer av kjærlighet etter det som skjedde i går.
  • Benedicte sier unnskyld til Samina.
  • Charlotte får vite at Hugo har tenkt til å lage testament.
Sesong 11 - Episode 12 01.10.2002
  • Bitten har tatt fullstendig styringen etter at hun flyttet inn på Ankerseteren, hun bytter ut melken med sunnere melk og fjerner gardinene fra kjøkkenet.
  • Charlotte forteller Juni og Jens August om testamentet Hugo skal lage, Jens August snakker med Astrid men hun vil ikke gjøre så mye.
  • Kabinettsekretær Mørch forstår at Prins Sverre har funnet tilbake til Charlotte, så han gir Charlotte 24 timer til å gjøre det slutt med han.
  • Juni gjør hva hun kan for å advare Julie mot Arne Marcussen.
Sesong 11 - Episode 13 02.10.2002
  • Juni liker ikke at Bitten har fjernet gardinene fra kjøkkenet.
  • Arne later som han har pengeproblemer, dette får Åge med seg og forteller det til Julie og Hugo, Julie sier til Arne at de skal hjelpe han.
  • Charlotte truer Edvard Mørch med å forteller pressen om selvmordsforsøket til Prins Sverre.
  • Ragnar og Juni oppdager Albert og Bitten naken på kjøkkenet.
Sesong 11 - Episode 14 03.10.2002
  • Juni og Ragnar tar seg en alvorsprat med Bitten og Albert. De blir enige om at de skal henge opp gardinene igjen og at de ikke skal gå naken i huset.
  • Ninni legger en kjærlighetsfelle for Jens August. Hun skriver et falsk brev der det står at Oslo Colosseum kan være i fare fordi de har funnet noen nye vikingting, og når Jens August ser dette biter han på og ringer Juni.
  • Odd har bursdag og Albert og Bitten er på middag. Bitten gir han er olje han kan bruke for å løse opp i problemene sine, da blir han sur og går.
  • Svein vil finne Carolas biologiske mor
Sesong 11 - Episode 15 04.10.2002
Sesong 11 - Episode 16 07.10.2002
  • Odd bestemmer seg for å reise vekk, men Albert får overtalt han til å bli hjemme.
  • Ninni ringer Jens August, han sier han er oppe i fjellet, men istedenfor står han på en bar med en dame med store pupper og drikker.
  • Julie og Arne er blitt kjærester.
  • Svein og Martine får besøk av Brita Bertelsen som hevder hun er mor til lille Carola.
Sesong 11 - Episode 17 08.10.2002
  • Svein og Martine får streng beskjed av barnevernet om å ikke utlevere Carola til barnemoren før de har sjekket at hun egentlig er moren.
  • Julie vil at hun og Arne skal offentliggjøre forholdet deres, men Arne vil ikke.
  • Samina får vite at moren til Carola er dukket opp.
Sesong 11 - Episode 18 19.10.2002
Sesong 11 - Episode 19 10.10.2002
  • Det er familiemiddag på Ankerseteren, og Prins Sverre er også til stede.
  • Samina ringer politiet, etterpå får Svein telefon fra politiet som sier at moren har ringt.
  • Åge reiser på operafestival.
Sesong 11 - Episode 20 11.10.2002
  • Charlotte har en rar drøm der hun står på slottet på 17. mai og vinker til folket naken!
  • Svein får en telefon fra noen på et rom at det er tomt i minbaren, men det er Brita Bertelsen som egentlig ringer, så når Svein går opp tar hun med seg Carola. Heldigvis får Samina øye på henne og følger etter og ringer politiet. Til slutt greier Samina å ta Carola fra henne.
  • Bitten overhører en samtale mellom Ragnar og Juni, hun skjønner fort at det bare var et spill og la de flytte inn der, så hun bestemmer seg for å reise.
  • Charlotte forteller Prins Sverre at Edvard Mørch betalte henne 200000 tusen kroner for å holde seg vekke fra han.
Sesong 11 - Episode 21 14.10.2002
  • Svein og Martine er lettet og får streng beskjed av politiet at ingen må komme i nærheten av Carola.
  • Prins Sverre forteller Edvard Mørch at han skal gjøre alt for å få han sparket fra slottet.
  • Arne lurer Hugo til å gjøre litt forandringer i testamentet sitt.
  • Jens August kommer hjem og forsetter og spille falsk for Ninni.
  • Samina er på vei hjem fra jobb plutselig ser hun en mann, hun blir redd og springer.
Sesong 11 - Episode 22 15.10.2002
  • Arne Marcussen skjønner at Julie er matforgiftet.
  • Samina jages av ukjente menn.
  • Ragnar forteller Juni at Bitten fremdeles elsker ham. Hun begynner bare og le.
  • Martine liker svært dårlig musikken i lobbyen, og snakker med ledelsen men Juni vil ikke gjøre noe.
  • Arne har skumle planer og vil ta livet av Hugo med arsenikk.
Sesong 11 - Episode 23 16.10.2002
  • Arne blander arsenikk.
  • Svein har laget barnevognalarm, det går ikke helt etter planen når de tar med seg Carola inn i lobbyen. Julie tar henne opp fra barnevognen og alarmen går, Svein prøver å skru den av men det virker ikke og han må til slutt slå den i stykker.
  • Samina er redd for at folkene som jager henne skal finne henne så hun tar inn på et hotellrom, der sjekker en annen inn også.
  • Juni reiser til Hønefoss og prøver og overtale Bitten til å flytte tilbake.
  • Charlotte er redd for at pressen skal få vite om at hun ble gravid med Jens August og tok abort.
Sesong 11 - Episode 24 17.10.2002
Sesong 11 - Episode 25 18.10.2002
  • Arne og Ninni frir til Julie og Jens August. Begge svarer "ja".
  • Benedicte forteller Odd at en av stuepikene har sluttet og han kan få jobben tilbake. Senere får han vite at Benedicte har sparket Samina, han blir forbannet på henne.
  • Arne forsetter å forgifte Hugo med arsenikk.
  • Bitten flytter inn igjen på Ankerseteren.
  • Det viser seg at en av mennene som leter etter Samina er Saminas bror Shazad Zaman.
Sesong 11 - Episode 26 21.10.2002
  • Benedicte er oppgitt og lei seg over at Odd har tatt Saminas parti i stillingskrigen på hotellet. I dag topper kranglingen og de gjøre det slutt og Benedicte flytter ut.
  • Åge kommer hjem fra operafestival og han har sunget for selveste dronningen.
  • Arne, Julie, Jens August og Ninni annonserer de to forlovelsene for hele familien Anker-Hansen.
  • Samina forteller Svein og Martine at broren hennes leter etter henne.
Sesong 11 - Episode 27 22.10.2002
Sesong 11 - Episode 28 23.10.2002
Sesong 11 - Episode 29 24.10.2002
  • Bitten sender Juni på teater, i den hensikt å forføre Ragnar og det ender opp med at de kysser, men Ragnar avbryter.
  • Samina vil ikke ringe politiet.
  • Charlotte ber Åge ikke snakke med Edvard Mørch om henne.
  • Prins Sverre og Charlotte planlegger pressekonferanse for å offentliggjøre forholdet.
  • Arne har kjøpt et helsekostprodukt til Hugo og blander det med litt arsenikk til han. Julie har lyst til å prøve det, og skal til å ta seg en drink, men dette oppdager Arne og sier hun ikke må drikke av det fordi da kan hun blir smittet.
  • Samina forteller Odd at hun har et barn med en norsk gutt.
Sesong 11 - Episode 30 25.10.2002
  • Julie er fortsatt syk etter at hun drakk litt av flasken til Hugo.
  • Julie forteller Arne om Charlotte og Jens August og aborten. Etterpå går han ned i lobbyen der Edvard Mørch er og forteller han at han vet noe om Charlotte som vil sette alt på hodet.
  • Ragnar og Bitten later som ingenting etter det som skjedde i går.
  • Charlotte og Prins Sverre holder pressekonferanse på Cleo.
  • Albert vil ha sex med Bitten, men hun faster.
  • Samina går for å møte Shazad Zaman med Odd, det viser seg at Shazad har med seg hele familien og tar henne med seg, men hun greier å rømme og oppsøker Odd i leiligheten hans.
Sesong 11 - Episode 31 28.10.2002
Sesong 11 - Episode 32 29.10.2002
  • Samina kidnapper Carola, og Martine blir hysterisk når hun skjønner at datteren er forsvunnet.
  • Albert og Bitten krangler mye for tiden.
  • Ninni har endret mening. Hun vil ikke gifte seg med Jens August hun vil heller ha en liten seremoni.
  • Bitten forteller Ragnar igjen at hun elsker han.
  • Arne forteller Edvard Mørch om forholdet Charlotte hadde til Jens August og aborten. Etterpå gir Mørch han 250000 tusen kroner.
  • Samina kommer hjem med barnet sitt og Odd oppdager at det er Carola.
Sesong 11 - Episode 33 30.10.2002
Sesong 11 - Episode 34 31.10.2002
  • Julie oppdager at Arne har ringt til Brasil, og hun får seg litt av et sjokk når hun det går opp for henne at han har ringt til Harald Hildring.
  • Åge lover han ikke skal fortelle det til noen at Odd og Samina har Carola.
  • Benedicte skjønner at Odd og Samina har Carola og forteller det til Svein og Martine.
  • Hugo bestemmer seg for å reise til Fugleholmen, dette liker ikke Arne så Julie snakker med han og får han til å reise til et behandlingshjem.
Sesong 11 - Episode 35 01.11.2002
Sesong 11 - Episode 36 04.11.2002
Sesong 11 - Episode 37 05.11.2002
Sesong 11 - Episode 38 06.11.2002
Sesong 11 - Episode 39 07.11.2002
  • Shazad kommer til leiligheten til Odd. Men heldigvis har Samina gått ned til Åge og gjemt seg så han finner henne ikke der.
  • Juni, Ragnar Bitten og Albert spiser middag på Cleo og snakker ut om problemene. Det går ikke helt som planlagt.
  • Arne har tenkt til å besøke Hugo på behandlingshjemmet.
  • Astrid krever at Charlotte sier unnskyld til Åge.
Sesong 11 - Episode 40 08.11.2002
  • Ragnar er flyttet ut fra Ankerseteren og inn på hotellet. Dette fører til at Juni begynner å drikke.
  • Samina flytter inn til Åge slik at hun er tryggere.
  • Charlotte sier unnskyld til Åge.
  • Arne er hos Hugo og tilbyr han whisky, men legen oppdager det og tar det fra han.
  • Åge og Benedicte prøver å snakke med Prins Sverre men han vil ikke høre på de.
  • Julie får låne universalnøkkelen av Juni og låser seg inn på Arne sitt rom og leter etter minidisken, men så kommer Arne, men han oppdager ikke noe.
Sesong 11 - Episode 41 11.11.2002
  • Arne Marcussen har bestilt ny tid for vielse, men Julie greier å vri seg unna med å si at det blir for kor tid mellom Jens August og Ninni sitt bryllup.
  • Jens August er forbannet etter at pressen har fått vite og forholdet han hadde til Charlotte pluss aborten.
  • Bitten tror det er best at hun og Albert flytter ut.
  • Juni forteller Ninni at Jens August prøver å lure henne.
Sesong 11 - Episode 42 12.11.2002
  • Julie begynner å få nok av å late som ingenting i forhold til Arne.
  • Bitten innrømmer for Juni og Albert at hun har lagt seg etter Ragnar.
  • Jens August forteller Juni at Ninni mister styringen over konsernet når hun gifter seg med Jens August på torsdag. Dette hører Svein så Jens August slår han med en flaske i bakhodet og han besvimer.
  • Jens August ber Charlotte om unnskyldning fordi han var så sint på henne.
  • Odd mener Samina bør stå fram i avisa.
Sesong 11 - Episode 43 13.11.2002
Sesong 11 - Episode 44 14.11.2002
  • Det er klart for bryllup mellom Ninni og Jens August. Benedicte finner Svein innelåst på et hotellrom og Svein springer ned i lobbyen og forteller Ninni at hun ikke må gifte seg med han fordi han er ute etter makt. Hun tror han ikke og gifter seg med han.
  • Hugo kommer hjem fra behandlingshjemmet.
  • Charlotte er utrøstelig etter at Prins Sverre skal gifte seg med prinsesse Athena.
  • En mystisk man leverer et brev til Arne og ser hva slags rom han bor på. Etterpå ringer han Harald Hildring.
Sesong 11 - Episode 45 15.11.2002
  • Charlotte er lei av at pressen herser med henne. Nå vil hun gi verden sin versjon av alt som har skjedd. Hun innkaller til pressekonferanse, og får støtte fra Jens August. Dette ser Prins Sverre.
  • Ragnar og Bitten havner til sengs sammen.
  • Gjertrud forteller Shazad at Samina er hos Åge.
  • Charlotte og Prins Sverre blir sammen igjen.
  • Julie går for å finne minidisken på rommet til Arne og hun finner den, men så kommer det en fremmed mann inn der og tar den.
Sesong 11 - Episode 46 18.11.2002
Sesong 11 - Episode 47 19.11.2002
  • Shazad tvinger seg inn i leiligheten til Samina. Hun ber for livet sitt, men Shazad gjør seg klar for å drepe henne. Hun har brakt skam over familien ved å ha få barn utenfor ekteskap. Men hun greier og overtale han til å ikke skyte og de blir venner igjen. Etterpå koser de seg med pizza sammen med Odd.
  • Ragnar og Bitten prøver å forklare seg for Albert og Juni, men de vil ikke høre.
  • Arne leter desperat etter mappen sin men finner den ikke. Så kommer Thor-Peder og slår til han og ber han holde seg langt unna Harald Hildring.
  • Det skal holdes maskeradeballhotellet og Svein har tenkt å være Elvis.
  • Bitten reiser tilbake til Hønefoss.
  • Ninni forteller Jens August at hun vet at han giftet seg med henne for å få makt over konsernet og hun bestemmer seg for å kaste han ut fra toppetasjen og sier også at hun skal ha foreldreretten for Goggen.
Sesong 11 - Episode 48 20.11.2002
  • Julie stusser på at Hugo er dårligere etter sykehusoppholdet, men begynner å ane at Arne prøver å forgifte han.
  • Martine og Svein gir fra seg Carola til Samina.
  • Juni vil at Ninni skal sparke Ragnar.
  • Victoria kommer hjem i morgen. Juni lyver til henne og sier at alt er bra hjemme.
  • Odd flytter til Florø sammen med Samina og Shazad.
  • Julie forteller Juni at Arne forgifter Hugo.
Sesong 11 - Episode 49 21.11.2002
  • Alle forbereder seg til morgendagens store maskeradeball.
  • Prins Sverre frir til Charlotte og sier han vil at hun skal vente med å svare.
  • Victoria kommer tilbake fra Sverige og hun får vite at Ragnar har vert utro med Bitten så hun går og snakker med han.
  • Julie vet at Arne forgifter Hugo, og når Hugo og Arne er på Cleo og drikker går Julie bort og velter glasset til Hugo med vilje, og går deretter bort i baren og finner et nytt.
  • Ninni mister styringen over konsernet.
  • Julie har tenkt til å skyte Arne på maskeradeballet og går opp til Astrid og stjeler pistolen hun har i safen.
Sesong 11 - Episode 50 22.11.2002
  • Astrid er 90 år og blir overasket med kake i toppetasjen.
  • Jens August forteller Ninni at han vil skilles.
  • Ragnar kler seg ut som Bill Clinton og prøver å overraske Juni men det går ikke helt som planlagt, og Juni går opp på kontoret og begynner å drikke igjen.
  • Martine oppdager at Svein og Benedicte kysser på lobbykontoret.
  • Det holdes maskeradeballhotellet og Julie har tenkt å drepe Arne, men så kommer Ninni opp til Julie og er fortvilt over at Jens August har dumpet henne, så Julie går for å hente noe å tørke henne med. Da får Ninni øye på pistolen til Julie og tar den med seg ned i lobbyen og skal skyte Jens August, men hun skyter Arne men skjønner at det er feil person og tar og skyter Jens August.

Tilfeldig wiki