FANDOM

Episodenummer Først sendt Kort sammendrag
Sesong 34 - Episode 1 05.01.2017
  • Det er Rasmus Mohn som er den nye eieren av Hotel Cæsar.
  • Kai Lundby later som han har hatt sex med Eva, noe hun protesterer på. Harshad vet ikke hva han skal tro, etter at han så henne i Kais seng.
  • Jonas Bøe er sønn av Mette Mohn, Rasmus' nåværende partner (men Jonas er ikke hans sønn). Mor og sønn har ikke vært i kontakt på mange år før Jonas oppsøker henne nå som han er blitt klar over at hennes mann plutselig eier Hotel Cæsar.
  • Brown Islands får Amanda overtalt Jens August til å gi ham en jobb på hotellene han driver der.
  • En mystisk gjest, Dominique Randers, har tatt inn på rom 513.
Sesong 34 - Episode 2 12.01.2017
  • Juni er usikker på hva hun skal gjøre med forholdet til Kåre.
  • Storm er usikker på om han skal ta omsorgen for Vilja, men etter en prat med Harshad innser han at det er det riktige å gjøre.
Sesong 34 - Episode 3 19.01.2017
  • Ninni får vite av Atles bror Simen, at Atle har giftet seg.
  • Kai besøker Eva og Harshad og kan fortelle at han har fått nye fosterforeldre i Sandefjord.
  • Harshad anklager Eva for å tenke mer på seg selv enn på Kai, og det ender i en skjebnesvanger krangel.
Sesong 34 - Episode 4 26.01.2017
  • Storm og Vilja flytter inn til Juni i toppetasjen. Storm tror han er i ferd med å få et gjennombrudd da han får med seg Vilja på handletur, men hun ender opp med å anklage ham for å forsøke å kjøpe kjærligheten hennes.
Sesong 34 - Episode 5 02.02.2017
  • Elise beslutter å være ærlig om fengselsdommen sin ovenfor den nye arbeidsgiveren, men får kalde føtter og sier det ikke passer å jobbe for dem likevel.
  • Pelle melder seg opp til kjønnsstudier på Blindern.
  • Vilja vil rømme tilbake til Brasil.
Sesong 34 - Episode 6 09.02.2017
Sesong 34 - Episode 7 16.02.2017
  • Atle og hans nye kone er fengslet på Bali etter et slagsmål som ender med at sønnen til Balis president dør. Atle ønsker at hans bror Simen skal ta del i Henrys oppdragelse sammen med Ninni.
Sesong 34 - Episode 8 23.02.2017
  • Eva har blitt ny konsernsjef, men kjenner på ambivalensen etter bruddet med Harshad.
  • Bo ser på gamle bilder på personalrommet. Et bilde av Ingrid Iversen er synlig og det blir vist et flashback fra da hun forteller Bernard Shaw at det spøker på rom 513.
  • Juni får nyss om at hotellet kanskje kan være verneverdig.
Sesong 34 - Episode 9 02.03.2017
  • Vilja skal begynne på OIPG.
  • Pelle og Beate treffer Olaf Tufte i korridoren i 5. etasje. De tror han kan være den hemmelige gjesten på rom 513.
  • Juni og Eva er optimistiske etter møtet med riksantikvaren.
  • Mette Mohn ymter frempå at Rasmus Mohn kanskje bør la Juni styre som hun vil, men han beviser nok en gang at han ikke lar seg pille på nesen.
Sesong 34 - Episode 10 09.03.2017
  • Ninni planlegger å flytte inn til Simen Søgård sammen med Henry.
  • Storm er bekymret for Viljas første skoledag, men til Storms store lettelse kommer Vilja hjem fra skolen og forteller at hun har fått mange venner.
  • Bo er fascinert av rom 513s historie og Pelle forteller at en tidligere ansatt ved hotellet, Knut Arne og noen andre, en gang lagde en dokumentarfilm der. Det vises flashback fra dette.
Sesong 34 - Episode 11 16.03.2017
  • Juni får høre at de ansatte planlegger streik grunnet usikkerhet om hotellets fremtid.
  • Pelle sniker seg inn på Rasmus Mohns hotellrom og får sjokk da leser et av papirene hans.
Sesong 34 - Episode 12 23.03.2017
  • Pelle forteller Juni at Rasmus Mohn planlegger å rive Hotel Cæsar og bygge en fiskehall på tomten i stedet.
  • Harshad innser at det er på tide å komme seg videre da han ser Eva flørte med en annen mann.
  • Fiona finner ut at Bo har satt opp et spionkamera på rom 513.
  • De ansatte ønsker svar om hotellets fremtid. Etter hvert mister Juni besinnelsen og skjeller dem ut, før hun beklager seg og går.
  • Rasmus Mohn åpner vinduet på hotellrommet sitt. I neste øyeblikk er han borte.
Sesong 34 - Episode 13 30.03.2017
Sesong 34 - Episode 14 06.04.2017
Sesong 34 - Episode 15 13.04.2017
  • Bo prøver å sjekke opp den nyansatte Signe SolbakkenInvictus, uten hell.
  • Linni Meister og Jenny Jenssen oppsøker Harshad og Fiona i resepsjonen og spør om å få kjøpe en kortstokk. Harshad tror de har leid seg inn på rom 513 under falsk navn for å spille ulovlig poker.
  • Pelle avtaler med Kalle Myrvold at de skal møte en transperson. Dette gjør han for å lære mer om farens interesse.
  • Beate tar med Bo og Eva på byen. Beate presser Eva til å sjekke opp menn, men etter hvert blir Eva så irritert at hun roper ut at hun «ikke tar imot råd fra en 37 år gammel singel dame som bor på sofaen hos broren sin» og kaster en drink i ansiktet på henne.
Sesong 34 - Episode 16 20.04.2017
  • Ninni bestemmer seg for å flytte inn til Atles bror Simen, for å oppdra Henry sammen.
  • Siden Ninni skal flytte ut, overtar Beate leiligheten hennes. Pelle er glad for å bli kvitt henne, noe som fornærmer Beate.
  • Vilja er med noen skolevenninner på en filmfestival. Hun sier at en brasiliansk skuespiller der er moren hennes, men venninnene avslører det som bløff.
  • Mette Mohn krever kun Juni sin andel i JODA! for å gi henne tilbake Hotel Cæsar, selv om Hotel Cæsar er mye mer verdt. Hun sier det er mer enn nok verdier i det andre hun har arvet fra Rasmus.
  • Ninni mottar et brev som sjokkerer henne.
Sesong 34 - Episode 17 27.04.2017
  • Harshad skal planlegge et bryllup for en slekning på Invictus. Der finner han tonen med barnelegen Noor Ahmadi.
  • Etter å ha blitt ydmyket av klassevenninnene, vil ikke Vilja dra på skolen. Hun sender mail til læreren i Storms navn og sier hun er syk, mens hun forteller Storm at det er planleggingsdag. Vilja og Storm treffer derimot på læreren i Frognerparken, som spør hvordan det går med Vilja. Storm skjønner at Vilja har lurt ham, men sier ingenting til læreren.
  • Konditoren Alva Bergh har tatt inn på hotellet. Hun finner tonen med Pelle.
  • Beate roter i Pelles saker. Der finner hun en brosjyre med tittelen «hvordan komme ut av skapet».
  • Juni og Eva skal signere papirene med Mette Mohn, som sikrer dem eierskapet av hotellet igjen, men hun dukker aldri opp. I stedet kommer Ninni og avslører seg som Hotel Cæsars nye eier.
Sesong 34 - Episode 18 04.05.2017
  • Storm er bekymret for Vilja fordi hun har skulket skolen. Juni ber han ta en prat med henne.
  • Beate tror Pelle er homofil, så da hun inviterer kolleger til innflyttingsfest i sin nye leilighet prøver hun å spleise Pelle med en homofil bartender som jobber på hotellet.
  • Det har vært tilfeller av tyveri fra flere hotellrom, noe Fiona snakker med politiet om.
  • Mette Mohn vil tilby Ninni 500 millioner for Hotel Cæsar og ønsker fortsatt å tilby Juni hotellet kun mot hennes aksjepost i JODA!, selv om JODA-verdien er betydelig mindre. Dette stusser Eva og Juni over og lurer på om Mette har en baktanke. Da Juni og Eva forteller dette til Jonas, viser han dem et vedlegg som sier at eventuelle nye aksjonærer i JODA må godkjennes av Jonas og Ida, en avtale som er undertegnet av Amanda. Jonas legger til at hans mor Mette aldri skal inn på eiersiden i JODA.
Sesong 34 - Episode 19 11.05.2017
  • Elise har sendt blomster til Mette på vegne av resten av familien, noe Jonas setter lite pris på. Senere snakker Jonas med moren og ber henne holde seg unna familien hans.
  • Konsernet har ikke 500 millioner til matche Mette Mohns tilbud for Hotel Cæsar. Juni tilbyr Ninni en lukrativ leiekontrakt som vil gi Ninni mer penger, men da over flere år. Ninni sier hun skal tenke på det.
  • Vilja har besøk av en venn som heter Tobias. Storm er redd for hva de holder på med når de er alene på rommet, så han tar en alvorsprat med Tobias og sier han «følger med». Tobias blir overrumplet og drar.
  • Jonas snakker med Elise om hvorfor han har så dårlig kontakt med moren. Han forteller at hun forlot han og faren da Jonas var 17 år gammel til fordel for sin elsker, Rasmus Mohn. Dette var i en periode Jonas’ far hadde hjerteproblemer, som han senere døde av.
  • Pelle forteller Bo historien om Elin, som døde på rom 513, og som flere sier går igjen der.
Sesong 34 - Episode 20 18.05.2017
  • Vilja vil ikke gå på skolen fordi hun føler ingen liker henne der. Storm mener hun bør fortelle klassen sin sannheten om moren, at hun sitter i fengsel, men dette ønsker ikke Vilja.
  • Elise spiser lunsj på Cleo med sin bestemor Mette. Mette forteller at hun ikke forlot Jonas sin far til fordel for Rasmus Mohn på grunn av pengene, men av kjærlighet. Elise inviterer også Mette hjem til familien på middag. Jonas misliker dette sterkt, og det ender opp med at Mette går.
  • Ninni godtar Juni og Evas tilbud om å selge Hotel Cæsar til dem. Ninni får 50 millioner hvert halvår de neste fem årene, pluss 2 % renter.
  • Bo går inn på rom 513 og legger seg i sengen. Inn døren kommer det en utkledd person som legger seg oppå han.
Sesong 34 - Episode 21 25.05.2017
  • Pelle inviterer Alva på middag, noe hun takker ja til.
  • Storm gir Vilja et smykke fra sin mor, Hege Liland, som skal gi henne styrke. Vilja tar ordet foran klassen og beklager at hun løy og at moren var filmstjerne. Hun forteller sannheten om at hun sitter i fengsel for narkotikasmugling. Hun får applaus fra læreren og klassen, men etterpå får hun negative kommentarer fra flere jenter i klassen. Hjemme i toppetasjen blir Vilja sint på faren for å ha gitt henne en dårlig idé, og kaster smykket.
  • Bo snakker med Jorun om personen han traff på rom 513. Hun mener han kan ha opplevd en søvnparalyse, men Bo forsikrer henne om at opplevelsen var reell.
  • Juni mener Harshad bør søke på hotellsjefstillingen. Han snakker med Eva, som sier det ikke vil være ideelt at de skal samarbeide så tett.
  • Pelle takker ja til å være med Beate og flere andre på homseklubb. Når hun ser han gi Kalle Myrvold en klem, tror hun det er noe mellom dem.
Sesong 34 - Episode 22 01.06.2017
  • Et selskap som heter «BIG» er interessert i å ansette Elise som konsulent ved deres kontor i London.
  • Pelle spiser middag med AlvaCleo. Pelle opptrer klønete med maten, men Alva liker han så godt at hun kysser ham.
  • Beate er overbevist om at Pelle er homofil og ber han komme ut av skapet, men Pelle nekter for å være homo.
  • Eva, Juni og en tredje kvinne intervjuer Harshad for hotellsjefstillingen. Harshad synes Eva kjører han hardt under intervjuet, og er overbevist om at Eva ikke ønsker at han skal få stillingen. Til Harshads store overraskelse får han likevel jobben som hotellsjef.
Sesong 34 - Episode 23 08.06.2017
  • Vilja fyller snart 13 år. Storm vil at hun skal invitere hele klassen til toppetasjen.
  • Kåre Krogstad blir omtalt på radio og TV i forbindelse med det militære oppdraget han deltar i.
  • Beate tror fremdeles Pelle er homofil, men Pelle nekter og blir rasende fordi Beate ikke tror ham. Da Pelle tar med AlvaInvictus, tror Beate han har betalt henne for å fremstå som hetero. Senere oppsøker Beate Alva på hotellrommet hennes og sier at Pelle er homo.
Sesong 34 - Episode 24 15.06.2017
  • Vilja fyller 13 år. Hun har invitert klassen til toppetasjen, men det er ingen som kommer. Da bestemmer Storm seg for å ta henne med på Tusenfryd, der de storkoser seg.
  • Pelle ønsker å avsløre for Beate og Alva at grunnen til at han hadde en brosjyre om «hvordan komme ut av skapet», handler om å finne ut mer om farens interesse for dameklær. Juni mener Kåre må fortelle dette selv. Pelle blir usikker på hva han skal si til Alva, så han ender opp med å si at han er bifil. Alva synes hele situasjonen er for komplisert, så hun går. Senere på dagen er Pelle så lei av maset til søsteren at han til slutt sier han er homofil.
  • Elise skal signere kontrakt med «BIG». Hun sørger for å gjøre det på Hotel Cæsar, siden hun har fotlenke. Etter kontraktsigneringen blir hun tilbudt Champagne, men hun smaker så vidt på det. Da hun kommer hjem er kriminalomsorgen der for å gjennomføre en promilletest.
Sesong 34 - Episode 25 22.06.2017
  • Elises promilletest gir ikke utslag.
  • Mens Ninni og Simen rengjør utenfor huset, kysser han henne. Han beklager, men Ninni ender opp med å kysse ham tilbake.
  • Kai sender Eva og Harshad et bilde av at han har fått vitnemål.
  • Eva og Harshad bestemmer seg for å legge fortiden bak seg og bli et bra team sammen på jobb.
  • Beate, Pelle og Jorun engasjerer en klarsynt dame for å finne ut av mysteriet på 513.
  • Mette sitt hotellrom finner Elise noen papirer som viser at Mette har svulst på hjernen. Mette ber det bli mellom dem inntil videre, men Elise forteller det umiddelbart til faren. Jonas viser lite sympati og har ingen planer om å snakke ut med moren, noe som sjokkerer Elise.
  • Bo prøver å sjekke opp en stuepike, men så viser det seg at hun har kjæreste. I stedet får han en god tone med kollegaen på Invictus, Signe. Senere snakker Bo med to kompiser. For å imponere dem, gir Bo inntrykk av at han hadde sex med stuepiken på et hotellrom – noe Signe overhører.
Sesong 34 - Episode 26 29.06.2017
  • Vilja har fortalt klassen sin at Storm er profesjonell balansekunstner og at han skal vise et nummer for klassen hennes. Storm er oppgitt over at hun nok en gang lyver til klassen sin, men Storm vurderer likevel å utføre et balansenummer.
  • Signe forteller Bo hva hun hørte han si til kompisene sine. Bo sier det ikke stemmer at han har noe på gang med stuepiken, og at det bare var «gutteprat». Signe avslører at hun er jomfru, noe Bo sier han også er.
  • Elise følger Mette til legen. Der får Mette vite at svulsten har vokst. Elise blir forsinket tilbake til hotellet, noe som gjør at hun får beskjed om å sone resten av dommen i fengsel.
Sesong 34 - Episode 27 06.07.2017
  • Elise har havnet i fengsel etter å ha brutt vilkårene for fotlenkesoningen.
  • Jonas og Mette treffer hverandre i heisen, men de veksler ikke et ord med hverandre.
  • Harshad har en middagsavtale med Noor Ahmadi.
  • Storm balanserer på hendene på tre stoler på skoletaket, noe som imponerer alle i Viljas klasse. Rett etterpå blir han stukket av veps. Storm, som er allergisk, har ikke med seg sprøyte og sliter med å puste.
Sesong 34 - Episode 28 13.07.2017
Sesong 34 - Episode 29 20.07.2017
Sesong 34 - Episode 30 27.07.2017
Sesong 34 - Episode 31 03.08.2017
Sesong 34 - Episode 32 10.08.2017
Sesong 34 - Episode 33 17.08.2017
Sesong 34 - Episode 34 24.08.2017
Sesong 34 - Episode 35 31.08.2017

Referanser og fotnoter Rediger

Tilfeldig wiki