FANDOM

Episodenummer Først sendt Kort sammendrag
Sesong 6 - Episode 1 27.11.2000
  • Svein klandrer Rolv for at Ninni ligger i koma.
  • Legen Anne Bielenstock forteller Rolv at det går bra med Goggen.
  • Juni mener de bør spørre Ninni om de kan ta ut 50 millioner fra konsernets konto, men så kommer Astrid og Julie og sier at Ninni ligger i koma. Men Astrid sier hun skal ta seg en tur ned til advokat Arnulf Olsen og høre hva som skjer med konsernet nå.
  • Knut Arne mener at nå er mulighetene åpen for han og Sidsel, men hun vil vente litt. De flytter inn på et hotelrom sammen.
  • Alex forteller Rolv at de må stå sammen for å ta vare på Goggen.
  • Svein og Ninnis mor, Gjertrud Krogstad, sjekker inn på hotellet.
  • Astrid ber Åge innkalle til styremøte i morgen.
  • Kjetil Bjerkedal forteller Juni og Ragnar at fingeren de ble tilstendt, stammer fra en død person.
Sesong 6 - Episode 2 28.11.2000
  • Kjetil Bjerkedal kommer med gode nyheter; undersøkelsene viser at fingeren ikke tilhører Victoria.
  • Rolv må en tur på sykehuset, og ber Åge passe på Goggen, men så skal Astrid ha han med på styremøte, så de sender opp en stuepike som skal passe på han. Når de har gått, går Ninnis mor Gjertrud opp i toppetasjen og tar Goggen med seg.
  • styremøtet forteller Astrid at det blir avgjort av Oslo kommune hvem som skal lede konsernet videre, men de vil også ha en avstemming i styret.
  • Knut Arne spør Åge om han kan låne rommet til Henning. Først sier Åge nei, for så å si at han skal tenke på det.
  • Alex og Rolv er på sykehuset. Bielenstock forteller at det ser ut som Ninni overlever, men det kan ta langt tid før hun våkner.
Sesong 6 - Episode 3 29.11.2000
  • Astrid sier hun skal betale ut 50 millioner til Juni for å få Victoria tilbake men ikke uten hjelp fra politiet, da blir Juni rasende. Så hun forteller Svein at hun stemmer på ham hvis han gir henne 50 millioner kroner, Svein sier det er greit.
  • Bjerkedal er på'n igjen med ny etterforskning, denne gang forsvinningen av Goggen, han tror nemlig Linn Fylke kan stå bak dette også.
  • Alex er hos Ninni på sykehuset, plutselig begynner det å pipe i maskinene. Det viser seg at de var nær med å miste Ninni.
  • Så er det klart for avstemming av hvem som blir Ninnis verge, Juni og Svein stemmer på Svein. Og Astrid, Julie og Ragnar er sjokkert over Juni.
  • Gjertrud bestiller melk og sukkervann opp på hotelrommet sitt, og Benedicte kommer opp, hun hører et barneskrik men hun sier det er et program på tv. Hun sier dette videre til Åge og Knut Arne som sier det til Rolv, da ringer han politiet og går opp på rommet hennes, plutselig kommer Svein inn og ser at det er moren sin som har kidnappet Goggen.
  • Åge forteller Knut Arne at han kan få bo hos han.
Sesong 6 - Episode 4 30.11.2000
  • Gjertrud er på sykehuset hos Ninni.
  • Knut Arne flytter inn hos Åge.
  • Benedicte bestemmer seg for at hun vil at Bob skal male henne, men de ender opp i sengen.
  • Gjertrud kommer opp i toppetasjen til Rolv og vil ha Goggen, men det vil ikke Rolv ha noe av og ringer Svein. Etterpå blir Svein, Astrid og Rolv enig om at Rolv skal ha hovedansvaret for Goggen inntil videre.
  • Astrid gir Julie tillatelse til å lete etter dagbøkene til Ingeborg, når Julie har gått finner Astrid dagbøkene selv.
Sesong 6 - Episode 5 01.12.2000
  • Svein blir utnevnt til å være Ninnis verge i konsernsjefstillingen.
  • Juni er helt fra seg av fortvilelse når Svein ikke vil gi henne pengene hun ble lovet for å stemme på ham som konsernsjef.
  • Gjertrud er oppe og besøker Goggen, så kommer Astrid og byr henne på et glass sherry.
  • Legene legger Ninni inn i et oksygentelt.
  • Ragnar mener Svein bør betale tilbake de 600 000 kronene han skylder konsernet, så Svein tar en telefon og overfører 600 000 kroner fra Ninnis private konto til konsernets konto.
  • Benedicte prøver å gjøre Knut Arne sjalu med å fortelle han at hun lå med Bob.
  • Julie finner ikke dagbøkene til Ingeborg, da foreslår Astrid at de kanskje ligger på Fugleholmen. Så Julie går ned til Bob og sier de skal til Fugleholmen.
  • Astrid forteller Åge at det er noe kjent med Gjertrud, men husker ikke hva.
Sesong 6 - Episode 6 04.12.2000
  • Juni forteller Svein at han kommer til å angre på at han ikke tok ut de 50 millionene.
  • Sidsel foreslår for Benedicte at de kanskje kunne blir venner, hun er ikke interessert.
  • Benedicte spør Alex om hun vet hvor Bob er, hun skjønner at hun er interessert i han, hun sier også at han ikke er noe for henne.
  • Juni forteller Ragnar at de må finne noe dritt om Svein.
  • Knut Arne spør Åge om Sidsel kan bo i leiligheten til Åge av og til, han synes det er i orden.
  • Toril og Harald Hildring mener det er dårlig nytt for Oslo Colosseum at Svein er blitt leder for konsernet, så Toril tar en lunsj med Ragnar.
Sesong 6 - Episode 7 06.12.2000
  • Donald får øyekontakt med Juni på en butikk.
  • Juni forteller Ragnar at hun har lyst til å begynne å jobbe igjen.
  • Rolv bruker mye tid til Goggen om dagen.
  • Benedicte forteller Arne Marcussen at Sidsel oppholder seg hjemme hos Åge. Når Arne kommer bort til Åge forteller han at Knut Arne og Sidsel er kjærester, og de får sjokk når de oppdager at Arne er hjemme hos Åge.
Sesong 6 - Episode 8 11.12.2000
  • Arne forteller Sidsel at han ikke aksepterer at hun er sammen med Knut Arne, og til slutt faller han sammen i gråt.
  • Åge bryter sammen foran Rolv pga alt som har skjedd med Ninni.
  • Svein forteller Rolv og Alex at de må stå sammen ellers kommer Anker-Hansen familien til å presse de ut.
  • Svein overtaler Rolv til å bli med på styremøte.
  • Juni blir rasende når Toril Hammerfest tropper opp på et møte om Oslo Colosseum, og blir informert om at hun er en av samarbeidspartnerne. Sjokket blir ikke mindre hos Juni og de andre når Harald Hildring kommer gående inn og forteller at Toril jobber for ham.
Sesong 6 - Episode 9 14.12.2000
  • Svein blir glad når han skjønner at Hildring står bak Dromedar Invest, men han blir ikke så veldig fornøyd når han foreslår Rolv som leder for Oslo Colosseum.
  • Juni er forbannet på Ragnar angående dette med Toril.
  • Arne forteller Knut Arne at han ikke lenger skal samarbeide med Sidsel men med han, Knut Arne blir forbannet.
  • Benedicte står og lytter når Astrid tar en telefon til fylkesmannen angående Svein.
  • Thomas og Harald feirer med at de er investor i Oslo Colosseum, da gir Thomas Harald ideen om å overta hele Anker-Hansen konsernet.
  • Svein forteller Rolv at han ikke trenger å gå inn som leder for Oslo Colosseum-prosjektet fordi han har så mye med Goggen, men Rolv har bestemt seg, han takker ja til jobben.
  • Linn Fylke finner ut at Donald ikke kuttet av fingeren til Victoria, så hun bestemmer seg for å gjøre det selv, men da slår Donald henne i hodet med en murstein.
Sesong 6 - Episode 10 15.12.2000
  • Victoria vil rømme med Donald, men han vil ikke, så han tar på henne håndjernet igjen.
  • Ragnar prøver å snakke med Toril.
  • Svein får en telefon om de 600 000 kronene, han lyver å sier han ikke fikk de fra Ninnis private konto.
  • Sidsel forteller Knut Arne at hun har hatt et forhold til Arne, han blir sur og går.
  • Benedicte forteller Thomas om hva hun hørte i går.
  • Thomas kysser Benedicte, men hun synes det er feil.
  • Astrid forteller Rolv at hun vil finne ut helt sikkert hvem som er Goggens far, og at det kan være flere alternativer.
Sesong 6 - Episode 11 18.12.2000
  • I avisene står det at Svein har stjålet 600 000 kroner.
  • Bob og Julie kommer hjem fra Fugleholmen, men hun sier hun ikke har funnet dagbøkene.
  • Benedicte snoker på Arne sitt hotelrom og så kommer Sidsel, og Benedicte sier at hun vet at hun og Arne har et forhold. Hun lurer på hva Knut Arne ville si til det, men da forteller Sidsel henne at han allerede vet det.
  • Bjerkedal sier til en politimann at de må finne ut hvor den fingeren stammer fra fordi det er det eneste sporet de har i saken.
Sesong 6 - Episode 12 19.12.2000
  • Thomas spør Arne om han kan kjøpe Knut Arne og rettighetene hans til sangen fordi han har tenkt å starte opp et eget plateselskap, Arne sier han skal tenke på det.
  • Benedicte overhører en samtale mellom Julie, Astrid og Rolv om Oslo Colosseum og så overhører hun en samtale mellom Rolv og Julie om det samme.
  • Linn lurer Donald til å tro at hun har drept Victoria.
Sesong 6 - Episode 13 20.12.2000
  • Donald er i sorg etter at han tror Linn drepte Victoria, men Linn forteller han at hun bare lurte han. Hun sier også at Victoria skal få leve hvis han gjør som Linn sier.
  • Benedicte forteller Thomas hva hun hørte i går.
  • Ragnar får brev fra Estland bank, de sier opp lånet på 105 millioner.
  • Ragnar forteller Julie at Juni er ikke i humør om dagen, Julie ber Ragnar om å overraske henne med noe.
  • Rolv og Goggen er på sykehuset og besøker Ninni.
  • Sidsel gjør det slutt med Arne, men han aksepterer det ikke.
  • Svein blir fratatt vervet som Ninnis verge, han blir forbannet og velter pulten og hiver stoler vilt rundt seg inne på kontoret sitt.
Sesong 6 - Episode 14 21.12.2000
  • Ragnar og Juni gå på tur, men Ragnar blir dessverre avbrutt av en telefon fra Astrid og de må gå hjem.
  • Julie og Bjerkedal tar en øl i baren, plutselig får Bjerkedal en telefon - de har funnet et lik med ni fingre.
  • Svein er på sykehuset hos Ninni og snakker om hvordan det går i konsernet, og at hun må våkne.
  • Ragnar bestemmer seg for å dra til Estland for å ordne opp i tilbakebetalingen av lånet.
  • Alex havner til sengs med Bob.
Sesong 6 - Episode 15 22.12.2000
  • Bjerkedal avhører alle ved likhuset der en død person manglet en finger, også Donalds kamerat Eivind Berg Nilsen, men han sier ingenting om at Donald har vært der.
  • Sidsel skal flytte ut men Arne greier å overtale henne til å bli.
  • Rolv forteller Astrid at han ikke kommer til å ta farskapstest før Jens August har gjort det, Astrid sier hun skal snakke med Jens August.
  • Svein spør Rolv om han vil stille til valg som Ninnis verge, men han er ikke interessert. Så Svein ringer overformynderiet og sier at Ninnis mor Gjertrud vil stille til valg.
  • En politimann forteller Bjerkedal at Eivind Berg Nilsen har vært innlagt på Gaustad sykehus for lenge siden, han finner også ut at han var på samme avdeling som Donald Kværner.
Sesong 6 - Episode 16 29.01.2001
  • Goggen er blitt syk og Åge kjører Rolv og Goggen til sykehuset. Senere får Åge telefon om at de har blitt smittet og må være igjen på sykehuset.
  • Bjerkedal forteller Juni om Eivind Berg Nilsen, og forteller at de vil pågripe han når han kommer på jobb, men så ringer han og sier han er syk, da drar de bort til der han bor, men han er ikke der heller.
  • Knut Arne kommer hjem fra turne, og vil si opp platekontrakten.
  • Benedicte overhører når Astrid snakker i telefonen, og Astrids samtale med Julie, og hun finner ut hvorfor Ragnar er i Estland, dette forteller hun til Thomas som forteller det videre til Harald.
Sesong 6 - Episode 17 30.01.2001
  • Svein blir forbannet da han finner ut at Goggen er på sykehus og at ingen har informert han.
  • Bob skrur opp sjarmen overfor Alex.
  • Ragnar ringer Julie og Astrid og sier at det har ordnet seg nedi Estland, samtidig ringer Hildring ned til Estland og advarer de mot Anker-Hansen.
  • Eivind Berg Nilsen blir pågrepet av politiet, men Bjerkedal får ikke så mye ut av han, bare at han er Donalds venn. Etterpå forteller Bjerkedal politifolkene sine at Donald Kværner kan være like farlig som Linn Fylke.
  • Benedicte forteller Sidsel at hun ikke får lov å ødelegge livet til Knut Arne, etterpå går hun og ber i kirken.
  • Alex og Benedicte snakker om at Bob burde bli jekket ned et par hakk.
Sesong 6 - Episode 18 31.01.2001
  • Åge møter Linn Fylke ved en butikk uvitende om at det er henne.
  • I avisene er det et stort bilde av Linn Fylke og Donald Kværner på framsiden.
  • Sidsel forteller Knut Arne at hun lå med Arne mens Knut Arne var på turné.
  • Bob blir sint på Julie fordi hun må opp til Astrid. Men Alex og Benedicte oppmuntrer han.
  • Juni får et brev fra kidnapperene og ringer Bjerkedal, i brevet står det et nummer, nummeret er fra en av telefonboksene på Oslo City.
Sesong 6 - Episode 19 01.02.2001
  • Astrid får telefon fra Ragnar, alt håpet er ute i Estland. Men på kontoret til Hildring skåler han og Thomas i champagne.
  • Knut Arne forteller Åge at Sidsel har hatt et forhold til Arne Marcussen mens de var sammen.
  • Alex inviterer med seg Bob opp på et hotelrom i kveld med en veninne av seg som er Benedicte.
  • Knut Arne gir Sidsel et ultimatum: Skal det bli dem to, må hun bryte alle forhold til Arne Marcussen.
  • Så er det klart for at Juni skal ringe til telefonummeret som sto i brevet. Politiet har plassert mange personer rundt hvor telefonboksen er, men det viser seg at telefonboksen er viderekoblet til en annen telefonboks.
Sesong 6 - Episode 20 02.02.2001
Sesong 6 - Episode 21 05.02.2001
  • Ragnar kommer hjem fra Estland og Juni forteller han hva Linn Fylke har sagt til henne.
  • Rolv og Goggen kommer hjem fra sykehuset.
  • Julie er skuffet over Bob, men finner ut at Alex og Benedicte dopet han ned så de blir venner igjen.
  • Bjerkedal finner ut at foreldrene til Donald holdt Donald fanget i en kjeller i Oslo, han finner også adressen og ber politiet overvåke området i håp om at det er skjulestedet til Linn Fylke.
Sesong 6 - Episode 22 06.02.2001
Sesong 6 - Episode 23 07.02.2001
  • Benedicte og Thomas planlegger USA-turen ved hjelp av et dataprogram.
  • Bob skjeller ut Benedicte og Alex etter at de dopet han ned.
  • På forsiden av Extra står det "Anker-Hansen konsernet i krise", dette irriterer Astrid.
  • Åge har sendt sangen til Knut Arne inn til et plateselskap og han har fått svar at de likte den, så Åge tar å ringer Knut Arne og forteller dette, men Knut Arne sier at det er Arne Marcussen som eier rettighetene til sangen.
  • Bjerkedal får telefon om at de tror de har funnet skjulestedet til Linn Fylke, så de stormer inn, men det viser seg at det bare er noen gamle menn som sitter og drikker øl.
Sesong 6 - Episode 24 08.02.2001
  • Benedicte og Thomas blir uvenner siden Thomas ikke tar hensyn til Juan Carlos angående USA-turen.
  • Juni er enig med Ragnar, de bør ringer Bjerkedal og informere han om hva Linn forlanger, Ragnar skal til å ringe henne men Juni sier hun skal gjøre det senere, men hun gjør det ikke.
  • Bob forteller Julie at han har bestemt seg for å reise tilbake til Jamaica i morgen, så de gjør det slutt.
  • Knut Arne ringer Arne Marcussen, men Sidsel tar telefonen.
  • Julie skaffer 50 tusenlapper til Juni.
  • Donald stjeler nøklene til Linn og tar håndjernet av Victoria, så prøver de og åpne døren, men så kommer Linn og blir meget forbanna og slår Donald i hodet med en spade.
Sesong 6 - Episode 25 09.02.2001
  • Bob sjekker ut av hotellet og reiser tilbake til Jamaica.
  • Juni er klar for pengeleverinegen. Hun kjører til den avtalte plassen der hun blir satt på håndjern og øyebind av en ukjent mann som så kjører henne til en ukjent plass der Linn står og venter. Linn finner ut at pengene Juni har tatt med er falske og blir forbannet, så Linn tar henne med til fangehullet der Juni møter Victoria.
  • Ragnar finner ut at Juni skal levere pengene til Linn på egenhånd og ringer Bjerkedal.
Sesong 6 - Episode 26 12.02.2001
  • Knut Arne går ikke på jobb om dagen og da truer Åge han med at han må flytte ut, og da bestemmer han seg for å gå på jobb.
  • Astrid forteller styret at de trekker seg fra Oslo Colosseum-prosjektet og de spør Hildring om han vil overta, Hildring sier han skal tenke på det.
  • Juni er endelig hos Victoria, og Victoria synes de bør hjelpe Donald som har vondt i hodet etter at Linn slo han, men Juni sier de må prioritere å komme seg vekk fra fangehullet først.
  • Ragnar blir forbannet på Julie når han får vite at hun viste om at Juni skulle levere penger til Linn Fylke.
  • Sidsel sjekker inn på hotellet igjen.
  • Linn har fått nok av samtalen mellom Victoria og Juni så hun bestemmer seg for å ta Juni vekk fra Victoria.
Sesong 6 - Episode 27 13.02.2001
  • Ragnar forteller Astrid at Juni er blitt tatt til fange av Linn Fylke. Da reiser hun ned til politiet og sier til Bjerkedal at hvis han ikke gjør jobben sin skikkelig har hun noen folk som kan få han sparket.
  • Knut Arne snakker med Sidsel.
  • Juni foreslår for Linn at de sitter seg ned og skriver et brev der hun krever 10 millioner kroner og foreslår at hun kan reise hvor hun vil.
  • Styret bestemmer seg for å selge Oslo Colosseum til Hildring for 20 millioner kroner.
Sesong 6 - Episode 28 14.02.2001
  • Julie forteller Astrid at hun har tenkt å gå litt mer inn i hotelldriften.
  • Det er Hugos fødselsdag i morgen, og Astrid ber Åge stelle det i stand.
  • Linn bestemmer seg for å lage en video av Juni, der hun sier at når Ragnar ser videoen er både hun og Victoria døde.
  • Astrid har besøk av en journalist som hun forteller om den økonomiske situasjonen i konsernet til.
  • Ragnar bestemmer seg for å spørre folk om de har sett Linn eller Donald der Victoria ble observert sist.
  • Sidsel forteller Knut Arne at søsteren hennes er kona til Arne.
  • Juni ser Ragnar utenfor skjulestedet, hun prøver å rope på han men han verken ser eller hører henne.
Sesong 6 - Episode 29 15.02.2001
  • Astrid forteller Åge at det ikke blir noe bursdagsselskap for Hugo fordi ingen vil komme. Da tar Åge og snakker med Rolv, han sier han skal på sykehuset til Ninni, og at han kan låne toppetasjen til å lage til fødselsdagen der.
  • Julie og Ragnar er så lei over etterforskningen til politiet at de begynner å lete etter Juni og Victoria selv, men så får Ragnar en telefon fra Astrid om at det er styremøte og de må gå. Akkurat når de har gått kommer Linn Fylke gående.
  • Benedicte har tenkt å be Knut Arne med ut på kino i kveld, men så forteller Knut Arne henne at han og Sidsel er sammen igjen. Da går Benedicte ned på Harddisk og skjeller Sidsel ut.
  • Linn har tenkt å drepe Victoria med overdose med tabletter, da forteller Juni henne at hun kommer til å havne i fengsel hvis hun gjør det. Da kommer Linn på den smarte ideen: Juni kan gjøre det!
  • Astrid forteller styret at konsernet er konkurs.
Sesong 6 - Episode 30 16.02.2001
  • Det er fødselsdagen til Hugo og Åge ber Julie og Ragnar, men de er opptatt med å lete etter Victoria og Juni, så det blir bare Åge og Astrid. Astrid blir meget så full og sier til Åge at hans far Alf var en god elsker.
  • Sidsel overhører en samtale mellom Benedicte og Knut Arne der de snakker om henne, hun begynner å grine. Når Knut Arne kommer opp på hotelrommet hennes senere er hun ikke der, men hun har lagt igjen et brev der hun sier at hun ikke klarer mer.
  • Bjerkedal snakker med en mann som hadde med Donald Kværner å gjøre tidligere. Han gir Bjerkedal en adresse til der han tror han kan være, og politiet drar til stedet med mange politifolk. Julie og Ragnar er også til stede. De finner bygningen og stormer inn. De pågriper Linn Fylke, mens Donald går det dårligere med og Victoria er bekymret. Endelig møtes Victoria, Juni og Ragnar sammen igjen.

Tilfeldig wiki