FANDOM

Guro Albertsen
Guro Albertsen
Personalia

Navn Guro Albertsen
Kjønn Kvinne
Karriere
Tidligere yrker Bartender på Hotel Cæsar (2015)
Serieinformasjon
Sesonger 32
År 2015
Skuespiller Matilde Solbakken

Før serien Rediger

Guro er ansatt i baren på Hotel Cæsar.

I serien Rediger

Mens Goggen fortsatt sliter etter sin havarerte forelskelse i Amanda Martins, som han ennå har følelser for, støter han på Guro en kveld hun står i baren. Det er egentlig etter stengetid, men siden Goggen er den han er, får han noen drinker likevel. Hun drikker også selv sammen med ham, og etter en stund går de opp på et hotellrom for å 'fortsette feiringen'. Da Guro begynner å kle av seg, ser imidlertid Goggen plutselig for seg Amanda isteden, og han kommer ut av stemningen.

Ikke lenge etter har de imidlertid et stevnemøte på Cleo, og Guro sier hun liker Goggen veldig godt. Nok en gang ser Goggen kort for seg Amanda i Guros sted, men han klarer å komme seg videre i samtalen. Dessverre kommer han en gang i distraksjon til å kalle Guro for Amanda. Selv om resten av daten går sin gang, sier Guro da de skilles at hun ikke ønsker å være noen "trøstekjæreste", og at Goggen må finne ut av dette med Amanda før Guro eventuelt vil ta noe forhold med ham videre.

Det ble ikke vist at Guro og Goggen noen gang fant sammen igjen før hans selvmord noen måneder senere; Guro har heller ikke vært sett noe mer i baren, verken før eller etter sin ene opptreden i serien.

Tilfeldig wiki