Fandom

Hotel Cæsar Wiki

Hotel Cæsar – fra innsiden

2 151sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Det har blitt gitt ut en film om Hotel Cæsar, Hotel Cæsar fra innsiden. Filmen kom ut i 2002, både i VHS- og DVD-format.

Filmen handler om søskensjelene Charlotte Iversen (18 år) og Jens August Anker-Hansen (26 år). I filmen får vi se scener som aldri er blitt vist på TV, vi følger de nevnte to skuespillerne en dag på jobb, og vi får et innblikk i en dag på Cæsar-settet.

I tillegg får vi også se en promo som ble spilt inn for tysk fjernsyn, og som selvfølgelig da var dubbet til tysk.

Sitat fra coveret til filmen: «Charlotte Iversen (18) har i lengre tid vært avstandsforelsket i den åtte år eldre Jens August Anker-Hansen. De innleder et forhold som for Jens August er en flørt, men for Charlotte noe veldig alvorlig. Familiens overhode, Astrid, følger forholdet fra sidelinjen med stor bekymring. Etter hvert har ryktene om forholdet deres spredd seg til Charlottes mor, Ingrid, og Jens Augusts far, Georg. De to turtelduene innkalles til et møte hvor det blir annonsert at de er søsken! Et nytt sjokk følger; Charlotte er gravid med Jens August. Broren hennes! Det oppstår et massivt press på Charlotte om å kvitte seg med barnet, men hun nekter å ta abort. Men etter hvert som presset blir større gir hun etter og blir med sin mor på abortklinikken. Etter aborten går Charlotte inn i en dyp depresjon. Vil Jens August støtte henne?»

På DVD-utgaven finnes det også noe bonusmateriell:

  • Familietre: Både av familien Anker-Hansen og av de aller fleste som var og hadde vært innom hotellet da denne filmen kom ut. Litt bakgrunnsinformasjon om hver enkelt.

Filmen har en anbefalt aldersgrense på 11 år.

Hotell CÆSAR fra innsiden.jpg

Tilfeldig wiki