FANDOM

Cæsar på Facebook

Hotel Cæsar har en offisiell side på nettsamfunnet Facebook. Siden ble startet opp 10. februar 2010, og har 53 391 følgere pr. 7. oktober 2016.

Om sidenRediger

Siden holder brukere oppdatert på alt i og rundt serien, og har også iblant konkurranser gående for leserne.

Noen ganger har de som driver siden, presentert utfyllende detaljer om personer og ting i serien. Da Joey Krogstad dukket opp i serien og ble sagt å være Pelles nevø, opplyste Facebook-siden at Joey var sønn av Pelles søster Beate mange måneder før Beate Krogstad faktisk dukket opp i sesong 33.

Facebook-siden har også poengtert at ingen har funnet liket av Jens August Anker-Hansen, og at karakteren ikke skal anses som død (men "vi sier ikke at han kommer tilbake", noe han for øvrig gjorde).

Sommeren 2016 ble Hotel Cæsar Sommernøtter avholdt på Facebook-sidene.

Høsten 2016 hadde Facebook-sidene flere livesendinger med skuespillerne på settet, der seerne kunne stille spørsmål.

Våren 2017 ble noen bortklipte scener vist eksklusivt på Facebook-sidene. En telefonsamtale mellom Juni og Kåre, som er på militæroppdrag i Jordan, ble vist. Det ble også vist en ekstra sekvens fra en scene der Pelle var i samtale med en medstudent og en transperson.

Se også Rediger

Eksterne lenker Rediger

Tilfeldig wiki