FANDOM

Truls02

Truls med bensin klar til å tenne på!

Truls

Truls i resturanten

Den andre brannen på Hotel Cæsar skjedde i episode 70 i sesong 3.

BakgrunnRediger

Truls Grandes far var tidligere brannmann, og Truls så veldig opp til han, blant annet fordi han reddet liv under diverse branner. Etter at Truls fikk avslag på sin søknad om å bli brannmann, bestemte han seg for å vise at han kunne bli en bra brannmann.

BrannenRediger

Først stengte Truls Tove Jensen og Charlotte Iversen inne på lintøylageret. Så helte Truls bensin ut over et hotellrom og tente på, og gikk deretter ned til restaurant Nero for å gjøre det samme.

Kort tid etter startet brannalarmen og folk forsøkte å komme seg ut i all hast. Samtidlig var Tove og Charlotte innestengt på lintøylageret. Tove fikk totalt panikk, men den som besvimte var likevel Charlotte. Tause Tove viste her en av sine første tegn på at stemmen hennes var på vei tilbake.

Lenger oppe på hotellet prøvde Ragnar Lunde å få roet ned gjestene, men han ble så og si løpt rett ned av livredde gjester. Den som kom over Ragnar senere var Åge Nygaard, som bar han opp på skuldrene og skulle til å bære han ut, men øyet hans kolliderte med en lampe på veien ut. Til tross Åges blødende øye kom han seg likevel ut med Ragnar i hendene. Åge ble deretter raskt tatt med i en ambulanse og kjørt til sykehuset.

Senere bestemte Truls seg for å redde Tove og Charlotte igjen, og Henning ble med. Jentene ble reddet, og ingen liv gikk tapt i den dramatiske brannen.

Brannen01

Les også Rediger

Tilfeldig wiki