FANDOM

Hotellgarasjen
Hotellgarasjen
Generell informasjon
Beliggenhet Hotel Cæsar, Kongsbakken 5-13, Oslo
Eier Anker-Hansen-konsernet
Serieinformasjon
Sesonger 1-
År 1998-

I serienRediger

Hotellgarasjen har vært med mange ganger i serien. Her parkerer de ansatte og gjestene.

HendelserRediger

2000:

  • Etter at Loke Andersen har presset Alexandra Kvamme for penger lenge møter Alex Loke i hotellgarasjen for å levere han penger. Han mener det ikke er nok og når han begynner å mishandle henne tar hun opp en pistol og skyter han.

2004:

  • Jo Danielsen møter Albert Lunde i hotellgarsjen og får dokumentasjon på at statsministeren har fått hjerteinfarkt.
  • Etter arbeidstid går Sue-Astrid ned i garasjen for å hente bilen. Hun har en snikende angst for å være der nede, men den utløses først for fullt når lyset går.

2008:

2013:

  • Når Juni skal parkere bilen sin i hotellgarasjen begynner hun å skjelve og bulker borti en annen bil. Hun blir senere diagnostisert med Parkinsons syndrom.
  • Pelle Krogstad bor en periode høsten 2013 som uteligger, hvor han overnatter i blant annet hotellgarsjen.

2014:

  • Harshad Kapoor starter i 2014 en tjeneste som tilbyr hotellets gjester å få sine biler parkert i hotellgarasjen, med blant annet Rahim Wasti som ansatt.

2015:

Storm slår ned Leif

Storm slår ned Leif i garasjen. Foto: TV2.

Joey slått ned

Joey ligger i hotellgarasjen etter å ha blitt slått ned av en gjeng. Foto: TV2.

  • Joey Krogstad blir slått ned av en gjeng fordi han ikke vil betale 10 000 kroner for at han slo ut en tann på en av personene sin bror.

Tilfeldig wiki