FANDOM

Ingeborgsalen
Generell informasjon
Beliggenhet Hotel Cæsar, Kongsbakken 5-13, Oslo
Eier Anker-Hansen-konsernet
Serieinformasjon
År 2008-

Om Rediger

Ingeborgsalen er en sal på Hotel Cæsar som brukes til større arrangementer. Den er oppkalt etter Georg Anker-Hansens tidligere kone, Ingeborg.

I serien Rediger

Salen blir brukt ved en anledning i 2008, og i 2010 blir musikkonkurransen Musikkrosen avholdt her. Senere samme år blir salen igjen nevnt når Bea Jørgensen spør om å få låne den til bryllupet sitt med Svein Krogstad - noe hun ikke får. I 2011 blir Ingeborgsalen også nevnt en gang etter en treningskonkurranse mellom ledelsen og de ansatte, hvor de ansatte vant og feiret seieren her.

Bryllup Knut og Camilla

Et skilt kunngjør at Knut Koppang og Camilla Holmen skal gifte seg i Ingeborgsalen, men som vanlig blir ikke selve salen vist. Foto: TV2.

I 2015, da Knut Koppang gifter seg med Camilla Holmen, kunngjør skiltet at vielsen skal finne sted i Ingeborgsalen.

Trivia Rediger

  • I episode 47 av sesong 33 blir Harshad Kapoor plutselig kalt opp i Ingeborgsalen (av en "Karsten") for å ta seg av et eller annet IT-problem. Ingen flere detaljer blir gitt (og kamera følger ikke Harshad opp i salen), så det forblir uklart hva IT-problemet kan være. Hvis salen i 2016 også blir brukt til konferanser, kunne man tenke seg at det nå er blitt installert f.eks. en projektor til å vise Powerpoint-presentasjoner.
  • Til tross for at Ingeborgsalen har blitt nevnt ved en rekke anledninger gjennom seriens løp, har den aldri blitt vist på TV.

Tilfeldig wiki