Fandom

Hotel Cæsar Wiki

Jonas Lund Henriksen

2 151sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share
Jonas Lund Henriksen
Jonas Lund Henriksen.png
Personalia

Navn Jonas Lund Henriksen
Kjønn Mann
Bosted Oslo
Karriere
Yrke Amnestyarbeider
Forhold
Tidligere partnere Julie Anker-Hansen (2007)
Maiken Lund Henriksen (?-2007) ()
Serieinformasjon
Sesonger 24
År 2007
Skuespiller Geir Kvarme

Før serien Rediger

Jonas Lund Henriksen er gift med Maiken Lund Henriksen, som sitter i rullestol etter å blitt lam etter en ulykke.

I serien Rediger

Jonas kom inn i serien som en som jobbet for Amnesty. Julie forelsket seg i han, og prøvde å få han interessert i seg. Jonas sa han ikke ville først, men senere lot han seg falle for Julie. De innledet et forhold og det gikk så langt at Julie fridde til han. Da fortalte han henne at han allerede var gift. Hun gikk ydmyket, og ville ikke snakke med han. Jonas fikk til slutt forklart seg, og sa at kona Maiken var lam. De fortsatte forholdet, selv om Julie ville fortelle Maiken at de hadde et forhold. Hun fikk til slutt vite det, og sa til Jonas at hun ville skilles. De skilte seg, og kort tid etter døde Maiken. I begravelsen holdt Jonas en tale om Maiken. Julie orket ikke mer og gikk. Men Jonas var ikke ferdig, og sa at Maiken viste han veien til kjærligheten med Julie. Jonas skjønte ikke hvorfor Julie var lei seg, og prøvde å snakke med henne. Hun innså at Jonas alltid ville elske Maiken, og at det aldri ville funket mellom dem. De sier farvel, og Jonas forsvinner ut av serien.

Tilfeldig wiki