Fandom

Hotel Cæsar Wiki

Judith

2 151sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share
Judith
Judith.jpg
Personalia

Navn Judith
Kjønn Kvinne
Serieinformasjon
Sesonger 30
År 2013-2014

I serienRediger

Judith er sekretæren til Ole Ulrik Danielsen. Etter hans bortgang snakker Jens August Anker-Hansen med henne, og lurer på om Danielsen mot slutten av livet var interessert i Anker-Hansen-familien etter oppstyret rundt den ukjente guttenfamiliebildet. Judith bekrefter at Danielsen nylig hentet fram Anker-Hansen-mappen, men mener (feilaktig) at det kanskje bare var en tilfeldighet at det skjedde da det skjedde. Jens August ville gjerne se Danielsens materiale om familien, men Judith kan fortelle at hennes tidligere sjef makulerte alt samme dag som han døde.

TriviaRediger

Jens August kom i kontakt med Judith etter at han kom til Danielsens kontor og bare fant en lapp på døren: "Ved henvendelser til Ole Ulrik Danielsen ring dette nummeret: 97 47 17 19." Dermed har Judith pussig nok samme telefonnummer som karakteren Harald Eriksen. Dette skal neppe antyde at det er noen slags forbindelse mellom karakterene; nummeret er egentlig registrert på Metronome Spartacus A/S som produserer Hotel Cæsar-serien, og er ett av numrene som dukker opp når det blir bruk for å vise et telefonnummer på skjermen.

Tilfeldig wiki