Fandom

Hotel Cæsar Wiki

Julian Garcia

2 156sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share
Julian Garcia
Julian.jpg
Personalia

Navn Julian Garcia
Kjønn Mann
Født 1976
Død 26. mai 2006
Karriere
Tidligere yrker Roadie for Svein Krogstad (2006)
Familie
Barn Juan Carlos
Forhold
Tidligere partnere Benedicte Brubak (1999, 2006)
En ikke navngitt kone
Serieinformasjon
Sesonger 21-22
År 2006
Skuespiller Bård Steine

Før serien Rediger

Julian er av spansk opprinnelse, men han bodde en periode i Norge som barn. På slutten av 90-tallet møter han den unge bartenderen Benedicte, og de innleder et forhold. Benedicte blir etter hvert gravid, men reiser tilbake til Norge da det viser seg at Julian er gift og ikke vil ha noe med barnet å gjøre.

I serien Rediger

Julian treffer Benedicte igjen.jpg

Julian treffer Benedicte igjen for første gang på mange år.

Da han leser i avisen at faren til Benedicte, Harry Trulsen, har blitt rik på sitt nye slankeprodukt, lukter han penger, og bestemmer seg for å reise tilbake til Norge. Gjennom en rekke tilsynelatende tilfeldige møter med Benedicte gjenopptar de forholdet. Julian blir nå kjent med sin sønn Juan Carlos.

Julian blir drept.jpg

Julian blir skutt og drept av Rolv Espevoll.

Forholdet med Benedicte virker først rosenrødt, men det blir etter hvert klart at Julian har psykopatiske tendenser og først og fremst er ute etter makt og penger. Han mishandler Benedicte og forsøker å få henne til å skaffe penger fra sin rike far. Mishandlingen fortsetter til Juan Carlos oppdager det, noe som fører til at Julian blir anholdt.

Politiet kan imidlertid ikke holde på ham, og få dager senere er han tilbake på hotellet bevæpnet med hagle. Han er i ferd med å skyte Benedicte da han blir skutt og selv drept av Rolv Espevoll. Rolv har klikket på grunn av rusmisbruk og andre faktorer, og går tilfeldigvis berserk på hotellet denne dagen. Han tvinger imidlertid Julian til å be Benedicte om unnskyldning før han skyter ham, og da Benedicte trygler ham om å spare henne selv, sier han at han alltid har likt henne og går bare videre.

Rolv ender opp med å skyte seg selv kort etter, så han ble aldri stilt til ansvar for drapet for Julian Garcia og en rekke andre ofre for Skytedramaet.

Galleri

Tilfeldig wiki