FANDOM

Karoline Solhaug
Karoline Solhaug
Personalia

Navn Karoline Solhaug
Kjønn Kvinne
Serieinformasjon
Sesonger 31
År 2015

Før serien Rediger

Karoline er en bekjent av Stian Borg og Jenny Augusta Anker-Hansen.

I serien Rediger

Stian klemmer

Eva trekker for raske konklusjoner da hun ser Stian klemme en annen jente enn Jenny. Foto: TV2

Karoline har det tøft fordi foreldrene hennes ligger i skilsmisse, og Stian gir henne litt støtte og trøst. Imidlertid ser Eva Rosenkrantz at Stian klemmer en annen jente, selv om han skal være kjæresten til Evas datter Jenny. Eva blir straks redd for at Stian er en rundbrenner som vil såre Jenny.

Karoline og Stian

Eva (lengst t.h.) overfuser Stian fordi han er sammen med Karoline. Foto: TV2

Hun følger etter Stian og den andre jenta og spør henne om hun kanskje er søsteren til Stian. Det må hun svare nei på, og Eva overfuser de to forvirrede ungdommene og ber Stian holde seg langt unna Jenny. Siden sier hun til Jenny selv at Stian er sammen med en annen jente, og at han ikke fortjener Jenny.

Jenny blir lei seg og konfronterer siden Stian med dette, men Stian forklarer at den andre jenta bare var Karoline som har det vanskelig, og som Jenny selv kjenner godt. Jenny blir helt paff, men Stian sier han ikke kan være sammen med henne hvis hun har en slik gal mor.

Misforståelsen får store konsekvenser, siden Jenny blir sint på moren som hun mener har ødelagt kjærligheten for henne, og det allerede vanskelige forholdet mellom mor og datter blir ytterligere forsuret.

Tilfeldig wiki