FANDOM

Personalinngangen

Personalinngangen er inngangen de ansatte normalt benytter når de kommer på arbeid eller går for dagen, skjønt det er mulig å finne eksempler på at de tilsynelatende bruker hovedinngangen til resepsjonen isteden.

Det virker som om ledelsen også foretrekker hovedinngangen fremfor personalinngangen, som da Juni Anker-Hansen dro i gang Prosjekt Ship Shape etter å ha møtt noen litt for uflidde pikkoloer ved døren da hun kom på arbeid en dag.

I serienRediger

Da Benedikte Merete Hovestad Tangen hadde spredt rykter om at Harshad Kapoor var en rundbrenner, passet han henne opp ved personalinngangen og forsøkte å få snakket ut med henne, men med lite hell.

Da oligarken Pjotr Fadejev ville ta imot noen "spesielle gjester" på hotellrommet, spurte en av hans folk Gabriel Munthe om det fantes en diskré inngang de kunne benytte. Gabriel loset Fadejevs gjester inn gjennom personalinngangen, selv da han oppdaget at det åpenbart var snakk om prostituerte. Dessverre tok en skjult fotograf bilder av "gjestene" som kom, noe som førte til et førstesideoppslag i Extra med overskriften Bordell Cæsar. Juni avsatte Gabriel på grunn av dette.

TriviaRediger

I virkeligheten ligger personalinngangen i bygget over innspillingslokalene der Hotel Cæsar spilles inn.

Tilfeldig wiki