Fandom

Hotel Cæsar Wiki

Philip Grøgård

2 148sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share
Philip Grøgård
Philip.jpg
Personalia

Navn Philip Grøgård
Kjønn Mann
Familie
Far Sune Grøgård
Forhold
Tidligere partnere Isabel
Serieinformasjon
Sesonger 26-27, 27-28
År 2009-2010, 2011
Skuespiller Patrick Børjesson

Philip01.jpg

Philip Grøgård

Før serien Rediger

Philip går på OIPG i Oslo.

I serien Rediger

Philip kommer godt overens med Georg Anker-Hansen jr. da Goggen begynner i Philips klasse i 2009, til tross for at Georg søler kaffe på PC-en hans. Faren hans eier Delotech. Delotech har undertegnet en kontrakt med Sony – en kontrakt som skal ble offentliggjort noen dager etter kontraktsinngåelsen. Georg forteller dette til faren sin, Jens August Anker-Hansen, som tipser President Brown om kontrakten og at aksjekursen til Delotech dermed sannsynligvis kommer til å stige kort tid etter. Brown tilbyr Jens August et lån for tipset. Uheldigvis får media nyss om dette, og det ender opp med at onkelen til Georg, Storm Liland Anker-Hansen, må ta på seg skylden for tipset. Etter dette snakker ikke Georg og Philip mer om denne hendelsen.

Philip dukker senere opp igjen ved flere anledninger, som for eksempel på 18-års dagen til Goggen, og den avlyste festen etter oppkjøringen til Goggen. Han er også kampanjeleder når Goggen vil bli russepresident, og danner også russebil sammen med Goggen og blant andre Christian Torp, som tapte presidentvalget for Goggen.

Tilfeldig wiki