FANDOM

Rock Young
RockYoung
Personalia

Navn Rock Young
Kjønn Mann
Karriere
Yrke Skuespiller
Forhold
Tidligere partnere Vanessa Nyman (2012)
Enkelttilfelleforhold Julie Anker-Hansen (2012)
Serieinformasjon
Sesonger 29
År 2012
Skuespiller Rudi Köhnke

Før serien Rediger

Rock Young er en kjent skuespiller av dansk opphav. Han har spilt i en rekke kjente, amerikanske filmer. Han er homofil (egentlig tydeligvis bifil, siden han også er sammen med jenter), men har valgt å skjule det i frykt for at dette skal ødelegge karrieren. Rock Young blir sammen med Vanessa Nyman. Da hun oppdager at han er utro og har gjort sexopptak av seg selv, stjeler hun en minnepenn med sexvideoer hvor Rock har sex både med gutter og jenter. Deretter reiser Vanessa tilbake til Oslo. Hun selger en av videoene til pressen.

Rock-Vanessa

Rock Young hadde et kortvarig forhold til Vanessa Nyman, men foretrakk snarere gutter. (Foto: TV2)

I serien Rediger

Når Rock finner ut hvem som solgte videoene, reiser han også til Oslo for å finne Vanessa. Det gjør han, og truer henne med å ha sex med moren hennes og legge ut video av dette på nettet om hun ikke gir ham minnepennen. Problemet er at Vanessas kompis Måne Lillevik har stjålet minnepennen fra henne fordi han er forelsket i Rock, og Vanessa finner den derfor ikke. Til slutt innser Rock at minnepennen må være kastet og brent, og bestemmer seg for å reise tilbake til USA. Før han drar, dukker Måne opp med minnepennen, og Rock innrømmer til Måne at han er homofil. Han anbefaler Måne at han bør holde sin legning skjult, noe som tvert imot får Måne til å komme ut av skapet.

Trivia Rediger

Siden "Rock Young" virker som et usannsynlig døpenavn for en danskfødt person, er dette etter all sannsynlighet et engelsk artistnavn han har tatt for å hjelpe på sin amerikanske karriere. Hans opprinnelige danske navn ble aldri nevnt.

Tilfeldig wiki