FANDOM

Episoden ble sendt 18. april 2002.

Ragnar sol måne.png

Episodens åpningsscene. Foto: TV 2

ResyméRediger

I kveld får Charlotte være Askepott når hun blir med Hertug-Oscar på slottsball. Alberts kamerat fra Sverige, Hertug Oscar, er i Norge for å feire jul med kongefamilien. I kveld er det slottsball, og etter intens lobbyvirksomhet har Charlotte klart å snike seg med som hertugens følge. Det er vel unødvendig å legge til at Cæsar-prinsessen er i storform... Bitten har etterlatt Sol og Måne hos Ragnar og Juni, og Juni liker dårlig at hun ikke ser ut til å komme og hente dem. Hele huset har blitt snudd opp ned, og Juni er lei av at det er ungene som setter dagsorden. Ragnar mener Juni er urettferdig, og tror det er arveavtalen som plager henne. Juni vil imidlertid ikke høre på det øret, og ber Ragnar ordne opp med tvillingene. Ninni har vært svært fortvilet etter at Jens August stakk av med Goggen for noen uker siden, og det var tungt å feire julen uten sin lille sønn. I dag kommer Jens August tilbake, og forsøker en forsonende tone overfor Ninni. Men den går ikke! Åge gjør hva han kan for å sikre at Hugo får en donor. Hugo liker imidlertid svært dårlig at Åge blander seg inn i hans private ting. Han gir klar beskjed om at nyredonasjonen ikke tilhører offentligheten, og at han derfor vil ha seg frabedt Åges donasjonskampanjer.

GjesteskuespillereRediger

Bak kameraRediger

Tilfeldig wiki