FANDOM

  • Albert Lunde kommer løpende til Odd som er på pauserommet, om at Frøya Brun har fått sparken av moren hans, Juni. Et øyeblikk etter kommer Frøya også, og da sier Odd at han ikke kan ta med hun dit, siden hun er i livsfare.
  • Svein begynner å vaske gulvet så det er rent når adopsjonsmannen kommer neste dag. Uheldigvis bruker han zalo til å vaske gulvet med. Martine ser dette, og sier at han trengte ikke vaske for det skulle hun gjøre selv. Svein gjorde mange feil, som at han brukte oppvaskkluten på gulvet.
Odd og juni

Odd og Juni. Foto: TV2

  • Juni snakker i telefonen om at hun trenger en barnevakt, før Odd kommer brasende inn på Junis kontor fordi han må snakke med henne om Frøya som nettopp har mistet jobben. Dessverre så fungerte ikke Frøya, så Juni så ikke noe annet valg enn å gjøre det hun gjorde. Odd sier at hun ikke kunne gjøre det fordi Frøya har angst for folkemengder og at hun trenger et sted å gjøre. Da sier Juni at hun må få profesjonell hjelp, og at hun trenger en barnepike, ikke en psykisk ustabil ungjente. Senere er Odd og Albert med Frøya på personalrommet, hvor Frøya gråter og sier at hun vet ikke hva hun skal gjøre. Juni får etter hvert greie på det med Frøya på personalrommet og gir henne en sjanse til. Juni inviterer Frøya til Ankerseteren på te, og forteller at hun selv er alkoholikere og nok også har skuffet egne barn. Juni forteller at det går an å kjempe mot avhengighet og angst, og at det vil Frøya også klare.
  • Astrid Anker-Hansen og Hugo Anker-Hansen jr. sitter sammen i toppetasjoen og snakker ut. De skværer opp for en krangel de tidligere hadde. Hugo får så en ide om å sette inn en annonse i avisen om at colluseum tomten ønsket kjøpt med Ninnis navn.
  • Benedicte Brubak er nysgjerrig på hvordan det går med Charlotte og pressen, og hun svarer at de ringer i et sett. I det kommer pressen inn, men denne gangen skal de bare drikke kaffe. Benedicte ordner kaffe. De spør også Charlotte, om hvordan det er å være på date med prinsen. De spør også om de kan få autografen hennes, og få ta et bilde. Videre får Albert og Benedicte se i avisen, at Charlotte er forelsket i prinsen.
  • Astrid gjør Juni oppmerksom på at Hugo har lyst til å konsentrere seg om å bli frisk, så det blir ikke noe krav om arv før han har fått ny nyre.
  • Oscar finner ut hva som skjedde mellom Charlotte og prins Sverre.
  • Benedicte møter Odd, hvor han forteller at Juni gir Frøya en ny sjanse.
  • Julie spør Martine om hun har lyst til å være med på kunstutstilling, men hun kan ikke ikveld siden hun og Svein får besøk fra sosialkontoret om adopsjon.
  • Juni møter Julie i heisen, og sier at Martine og Svein får adoptere likevel.
  • Oscar oppsøker Charlotte i stallen, hvor de kysser.
  • Astrid får øye på avisen at Charlotte er prinsens nye kjæreste, og drikker alkohol til frokost.
  • Odd havner til køys med Frøya.

Tilfeldig wiki