FANDOM

Vil forsones med Arne Rediger

Julie har innsett at Arne Marcussen muligens har forandret seg til det bedre. I dag bestemmer hun seg for å gi ham en sjanse.

Julie banker uventet på døren til Arne, og Arne blir svært overrasket og takknemlig for å se henne. Han varter henne opp som best han kan, og Julie sier at hun tilgir ham. Arne klarer ikke å holde seg, og røper sin sanne kjærlighet for henne. Det var kanskje ikke så lurt.

Til India

Juni og Ragnar er oppgitt over at Bitten ikke kommer tilbake fra India. Juni mener situasjonen med Sol og Måne er uholdbar, og ber Ragnar dra til Goa for å hente Bitten hjem.

Arveavtalen ikke vanntett

Jens August har kontaktet advokat for å dobbeltsjekke om arveavtalen Astrid har gravd frem er holdbar. Advokaten bekrefter først avtalens gyldighet, men ringer deretter tilbake til Jens August for å gi ham en ekstra opplysning. Advokaten sier at dersom den aktuelle arvingen er erklært død, vil avtalen ikke lenger være gyldig. Jens August bringer gladnyheten til Juni, og forteller at Hugo ikke kan arve ettersom Astrid har holdt minnestund for ham.

Tilfeldig wiki