FANDOM

Frøya på gli Rediger

Odd og Benedicte har lenge forsøkt å vinne Frøyas tillit. Hun er den eneste som kan hjelpe dem med å få satt fast Viking. I dag ser det ut til at nynazist-lederens kjæreste muligens er på gli.

Benedicte prøver å vinne Frøyas tillit ved å by på lunsj og være hyggelig, men Frøya vil ikke snakke med henne. Benedicte klager til Odd, som på sin side forsvarer Frøya. Det er tross alt ikke enkelt for Frøya å svikte kjæresten. Når Odd senere besøker Frøya på hotellrommet hennes, ser det imidlertid ut til at hun er på gli.

Svein og Martines hemmelighet

Svein og Martine kommer hjem fra bryllupsreise, og det er tydelig at de har opplevd noe spennende de ikke vil fortelle om. Svein får vite at Hugo likevel ikke er reist til Skottland, og overtaler Martine til å innvie Hugo i hemmeligheten deres.

Arnes blodprøve er positiv

Arne blir oppringt fra sykehuset og får beskjed om at blodprøven er positiv. Kan det bli Arne som ender opp med å redde livet til Hugo? Arne trenger tid til å summe seg, men ringer etter hvert tilbake til sykehuset for å forhøre seg litt om selve donasjonsprosessen.

Tilfeldig wiki