FANDOM

Tvinger Charlotte i seng Rediger

Jerry inviterer Charlotte på en drink, noe som utarter seg langt mer enn det Charlotte har lyst til. Det blir stor dramatikk i Hotel Cæsar i kveld.

Jerry flørter med Benedicte, men forteller henne at han har kjæreste. Charlotte blir sur når hun får høre hva han har sagt, men Jerry ler det bort. Han minner om at han kunne fortalt Benedicte langt verre ting, for eksempel at han har en kone!

Jerry inviterer Charlotte på en drink, noe hun prøve å avslå, men føler seg til slutt tvunget til å takke ja til et glass champagne. Jerry vil etter hvert også at hun skal legge seg i sengen. Når Charlotte reiser seg for å gå, presser han henne til sengs.

Andrine på rømmen

Andrine og Åge blir angrepet av en guttegjeng, men Andrine klarer å bekjempe dem med sine karateferdigheter. Åge blir helt perpleks, og kan ikke få takket henne nok for at hun reddet ham. Andrine benytter anledningen til å overtale ham til å gi henne pikkolojobben. Åges pipe får imidlertid en lyd når moren til Andrine ringer og forteller at datteren har rømt hjemmefra.

Astrid møter Sue-Astrid

Astrid er sliten etter alt som har skjedd den siste tiden, og tar noen sovepiller for å få slappet bedre av. Hun føler seg døsig, men unner seg likevel en liten pjolter før middagsluren. Når hun våkner, ser hun Hugo stå foran seg. Hun er ustelt og rørete, og hun tror hun ser syner. Hugo har jo dratt. Hugo klarer etter hvert å overbevise henne om at det faktisk er ham som er kommet tilbake, og at det er noen han gjerne vil hun skal møte: nemlig sin datter, Sue-Astrid - Astrids barnebarn.

Tilfeldig wiki