FANDOM

Åge får valgvanskeligheter Rediger

Åge Nygaard har bestemt seg får å gi sin niese Andrine stillingen som pikkolo. Men han ser seg nødt til å revurdere beslutningen når Albert Lunde forteller han at han vil begynne som pikkolo.

Andrine å albert havner i diskusjon om hvem av dem som burde få pikkolostillingen.

Åge går til Astrid Anker-Hansen får å spørre hva han bør gjøre siden andrine å albert har søkt på samme stilling. Astrid sier at valget er opp til han og at han ikke må la seg påvirke av at albert er en Anker-Hansen.

SUe-Astrid får omvisning. Rediger

Hugo gir sin datter Sue-astrid omvising i kontorlandskapet på hotellet. der blir hun presentert får ragnar og Victoria. etterpå viser Hugo og Julie Henne planene får Oslo coluseum. Sue-Astrid blir ikke imponert og mener Hugo og julie bare har fokusert på drømmene og ikke hvor mye prosjektet vil koste konsernet.

Vil treffe Goggen Rediger

Jens August Anker-Hansen er langt nede etter han ble blind. Julie og Victoria gjør alt de kan får å hjelpe. men Jens-August vil ikke ha hjelp han sier at hvis de vil hjelpe kunne de tatt med goggen til han. etter å ha snakket med svein tar Viictoria med seg goggen til sykehuset får å hilse på Jens August. Jens August blir glad får å se sønnen sin og ønsker holde han. det går helt fint helt til Jens August ønsker og ta med seg sønnen sin å gå en tur. da Velter Jens august en vase. skremt av det ber han Victoria ta Goggen mens han selv innser at han ikke en gang kan ta vare på sin egen sønn.

Tilfeldig wiki