FANDOM

Penger med ben å gå på Rediger

Gjertrud våkner i kraftig bakrus etter gårdsagens Lotto-feiring i Hotel Cæsar. Men hvor har pengene tatt veien?

Gjertrud sparte ikke på noe da hun feiret Lotto-gevinsten sammen med drosjesjåføren Kofi Nelson i går kveld. Når hun våkner opp i dag, lurer hun på hva hun brukte alle pengene til. Hun finner ingenting i lommeboka, og når hun ringer banken får hun høre om store uttak kvelden før.

Hun bryr seg likevel ikke nevneverdig; Lottomillionærer er som kjent ikke som andre millionærer. Plutselig banker imidlertid Kofi på døren. Han ønsker å gi henne tilbake alle pengene hun ga ham i går. Han kan da ikke ta imot 20.000 kroner i tips for en drosjetur.

Charlotte trenger utbytte

Charlotte er oppglødd, og ser frem til styremøtet og til utbyttet som skal utbetales. Hun er helt avhengig av pengene for å kunne kvitte seg med Jerry.

Charlotte og prins Sverre koser seg kongelig på hotellrommet før styremøtet, og når møtet skal begynne, klarer Sverre å overtale henne til å bli hvor hun er. Møtet starter uten Charlottes tilstedeværelse, og Ragnar greier ut om konsernets økonomiske situasjon, og at han mener det er uforsvarlig å utbetale utbytte i år.

Hemmelighetsfull Thomas

Ragnar synes det er veldig hyggelig å treffe sin gamle studiekamerat Thomas Lauters igjen. De tar en kaffe sammen på Cleo, og Ragnar er nysgjerrig på hva hans svenske venn driver med. Thomas forklarer imidlertid at han har taushetsplikt i forhold til jobben.

Tilfeldig wiki