FANDOM

Astrid får sjokknyhet Rediger

Jerry er redd Charlotte skal fortelle prins Sverre at de to er gift, og i kveldens episode av Hotel Cæsar viser han derfor vielsesattesten til Astrid.

Charlotte har store kvaler. Skal hun tørre å stole på at Jerry forsvinner når han får pengene han har krevd av henne? Og kan hun i så fall være sikker på at han vil ta den store hemmeligheten deres med seg? Eller er den beste løsningen likevel å fortelle hele sannheten til Sverre før han får vite det annet steds fra?

Benedicte forsøker å trøste Charlotte, og sier hun vil støtte henne uansett hva hun gjør. Jerry begynner å ane at Charlotte kan komme til å røpe hemmeligheten for Sverre. Det begynner å brenne under føttene hans, og han bestemmer seg derfor for å vise vielsesattesten til Astrid.

Plagsomme «Hotell-Harry»

Juni blir flere ganger oppsøkt av Harry Trulsen. Harry er fast bestemt på å kjøpe Hotel Cæsar, og Juni må til slutt gjøre det helt klart for ham at hun verken liker ham eller den billige hotellkjeden hans. Å selge deres tradisjonsrike hotell til ham er helt uaktuelt. Harry Trulsen har imidlertid ikke tenkt å gi seg med det.

Tilfeldig wiki