FANDOM

Lykkelig Charlotte Rediger

I Hotel Cæsar ser alt endelig ut til å ordne seg for Charlotte. Styret vil betale Jerry 15 millioner kroner mot at han skiller seg fra Charlotte i stillhet. Men er det så enkelt?

Charlotte får vite av Astrid at styret har gått med på å betale Jerry de 15 millionene han forlanger for å skille seg i all stillhet. Senere blir styret imidlertid enige om å prøve å få prisen ned. Sue-Astrid blir satt til å forhandle - uten at Charlotte får vite noe. Hun er lykkelig, og enda lykkeligere blir hun når prins Sverre endelig kommer hjem.

Svein får vite om Lotto-gevinsten

Benedicte forteller Svein at hun så mange nye, dyre gjenstander, og en haug med flotte klesplagg på Gjertruds hotellrom. De blir enige om å sjekke dette nærmere, og når Svein ser alle klærne skjønner han ingenting. Men så finner de Gjertruds Lotto-kupong, og de får hakeslepp når de ser hvor mye hun har vunnet.

Kobler «Hotell-Harry» med russisk mafia

Thomas får klar beskjed fra sin overordnede i svensk Økokrim om å sjekke ut mannen han så sammen med den russiske mafiaen. Senere ser Thomas den samme mannen levere blomster til Juni i lobbyenHotel Cæsar. Thomas går til Juni og får vite at mannen er Harry Trulsen, hotellkongen.

Tilfeldig wiki