FANDOM

Møter sin far Rediger

Benedicte har aldri snakket mye om sin far, men de fleste har skjønt at hun ikke vil ha noe mer med ham å gjøre. I dag møter hun ham igjen for første gang på flere år.

Det var ikke mye Benedicte så til sin far i oppveksten. Han hadde alltid egne prosjekter på gang, og kunne plutselig finne på å være borte lenge av gangen - uten annen beskjed enn en gul lapp på kjøkkenbordet.

Benedicte ble med faren og hans nye flamme til Spania, men under oppholdet fikk hun etter hvert nok av faren sin. Derfor dro hun hjem til Norge sammen med sin lille sønn Juan Carlos. Hun kjente Tause-Tove, og det var slik hun fant veien til Hotel Cæsar.

Benedicte har aldri snakket om sin far, og ingen har villet spørre. De har skjønt at hun ikke vil ha noe mer med ham å gjøre, uten at de aner hvorfor. Benedicte tenker sjelden på ham, men i dag står han plutselig rett foran henne.

Skjebnedag for Sverre og Charlotte

Charlotte er nervøs for hva prins Sverre vil gjøre etter at hun fortalte ham alt om ekteskapet med Jerry. Det kongelige bryllup nærmer seg med stormskritt, og prinsen har brukt natten til å tenke. Når han oppsøker Charlotte i kveld, skjønner hun at det er være eller ikke være for forholdet deres.

Gjertrud blir avslørt av Svein

Samtidig er Svein mektig irritert over at Gjertrud ikke har fortalt ham om den store Lotto-gevinsten. Nå har han ringt henne og utgitt seg for å være Fido Edvardsen fra Norsk Tipping, og de to skal nå møtes til en forretningslunsj. Gjertrud pynter seg, og er spent på hva møtet vil bringe. Hvordan vil hun reagere når hun finner ut at det er Svein som er Fido Edvardsen? Se Hotel Cæsar på TV 2 i kveld klokken 19.30.

Tilfeldig wiki