FANDOM

På date med Thomas Rediger

I Hotel Cæsar i kveld blir det flørting og sjalusi når Julie forsøker å sjarmere den kjekke svenske politimannen som har flyttet inn på Ankerseteren. Hun inviterer ham med ut på middag.

Thomas Lauters flytter inn på Ankerseteren, og Victoria vil glede ham med middag. Den kjekke svenske politimannen har imidlertid en middagsavtale med Julie, og Victoria blir enormt skuffet. Julie og Thomas har det veldig hyggelig sammen, og en betatt Julie bestemmer seg for å be ham med hjem etterpå.

Skjuler sannheten om bruddet

Avlysningen av prinsebryllupet er naturlig nok førstesidestoff i alle avisene, og pressen har inntatt lobbyenHotel Cæsar. Benedicte blir overrumplet av journalister som vil vite grunnen til bruddet. Hun får sjokk når hun får høre om bruddet, og skjeller ut Jerry for å ha ødelagt forholdet mellom Charlotte og prins Sverre.

Jerry er imidlertid like sint, og sier at det er Charlotte selv som har fortalt Sverre om ekteskapet med Jerry. Under et styremøte i Anker-Hansen konsernet, legger en av slottets presserådgivere frem en taushetserklæring som alle undertegner. Den offisielle forklaringen på bruddet skal være at Charlotte ikke taklet presset.

Tilfeldig wiki