FANDOM

Forelskelsene florerer på Cæsar Rediger

Victoria er forelsket i svenske Thomas, Albert er forelsket i Andrine, og blinde Jens August er betatt av den mystiske kvinnen som forfører ham uten å gi seg til kjenne.

Victoria fortviler etter å ha fortalt Julie at hun er forelsket i Thomas. Hun er flau over å være forelsket i en så voksen mann, og prøver å fortelle seg selv at hun bør holde seg unna ham. Julie er imidlertid av en annen oppfatning. Er man forelsket, skal man følge hjertet - ikke fornuften. Når Jens August sier det stikk motsatte, blir Victoria bare mer rådvill.

Jens August er på sin side mest opptatt av egen elskov om dagen. Den blinde sjarmøren har nemlig blitt forført av en mystisk kvinne - som ikke ga seg til kjenne. Når Victoria kjenner den spesielle parfymeduften Sue-Astrid har latt Astrid få prøve, skjønner hun plutselig hvem Jens August fabler om.

Albert er stormende forelsket i Andrine. Han betror seg til Benedicte, og forteller at han blir avvist av ei jente han er forelsket i. Benedicte mener at han ikke må gi opp så lett, og foreslår at han forteller jenta hva han føler. Albert gjør som han har fått råd om, og klarer å få Andrine til å takke ja til en festinvitasjon på Ankerseteren.

Tilfeldig wiki