FANDOM

Skilsmissen i boks Rediger

I Hotel Cæsar i kveld skriver Jerry endelig under skillsmissepapirene. En vond tid nærmer seg slutten, men Charlotte synes nesten litt synd på sleipingen.

Jerry beklager overfor Charlotte alt han har stelt i stand, og tilbyr seg å skrive under på skillsmissepapirene. Charlotte skjønner ikke riktig hvorfor han plutselig er villig til å gjøre dette, og har en følelse av at det ligger noe bak. Jerry oppsøker henne imidlertid senere på dagen sammen med Sue-Astrid og leverer de underskrevne skilsmissepapirene.

Benedicte og Charlotte jubler når de får de gode nyhetene. De bestiller champagne, og gjør narr av Jerry. Etter hvert synes Charlotte nesten litt synd på ham.

Legger felle

Gjertrud har vært på shopping, og viser stolt frem sitt nye diamantsmykke til en verdi av svimlende 100 000 kroner. Når Gjertrud så skal til Drammen for å besøke en gammel venninne, bestemmer Svein seg for å legge en felle for Kofi.

Han ser at Gjertrud har glemt igjen det nye smykket sitt, og legger det godt synlig på bordet i håp om at Kofi skal blir fristet til å rappe det.