Fandom

Hotel Cæsar Wiki

Sesong 12 - Episode 5

2 156sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Hotellet stenges for julen Rediger

Juni ser ingen annen utvei enn å legge seg inn på Fjellbekk, Martine forlater Svein, og Charlottes forhold til prinsen snus på hodet i det hun får uventet besøk fra USA. Hotel Cæsar stenger dørene for julen på TV 2 i kveld.

Juni våkner med fyllenerver, og lover familien bot og bedring. Hun hevder hun aldri mer skal røre alkohol. Dette er imidlertid ikke godt nok for Victoria; hun har hørt det før, og krever at moren legger seg inn til behandling. Juni svelger stoltheten og drar til Fjellbekk for å bli avvendt.

Martine forlater Svein

Svein føler at tingene går i riktig retning. Etter gårsdagens kveld med Martine føler han seg velkommen hjem igjen. Det viser seg imidlertid at Martine har bestemt seg; hun orker ikke mer, og vil gå fra ham.

Spøkelse fra fortiden

Jerry Hansen sjekker inn på Hotel Cæsar i kveld. Den kjekke nordlendingen har bodd lenge i USA, og hevder å være en nær venn av Charlotte. Når han senere møter Charlotte på Cleo, går det kaldt nedover ryggen hennes. Alt hun har drømt om, og alt hun har kjempet for, er plutselig umulig.

Tilfeldig wiki