FANDOM

Aldri en rolig fredag på Cæsar Rediger

Albert finner søsteren til sengs med foreldrenes venn, Svein anklager Kofi for å ha stjålet Gjertruds diamantsmykke, og Hotell-Harry tilbyr Svein lederjobb i Oslo Colosseum. Det blir en begivenhetsrik kveld på Hotel Cæsar.

Thomas og Victoria har blitt kjærester, og sniker seg til en hyrdestund etter at Juni har gått på jobb. Albert kommer uventet hjem, og vet ikke hva han skal tro når han finner søsteren til sengs med foreldrenes venn.

Senere konfronterer Albert Victoria med det han har sett. Han synes det er ekkelt, og han akter å fortelle det til Juni. Victoria ber ham imidlertid holde kjeft; hvis han sier noe, skal hun fortelle hva som skjedde i Lundsberg.

Smykketyven

Gjertruds diamantsmykke er sporløst forsvunnet, og Svein er overbevist om at det er Kofi som står bak. Hvordan kunne ellers smykket forsvinne - uten tegn på innbrudd?

Kofi nekter på det sterkeste, men Svein er sikker i sin sak. Han anklager Kofi for å være en bedrager, og hevder at Kofi kun er sammen med Gjertrud for å loppe henne for penger. Anklagene går hardt inn på Kofi. Han skriver et brev til Gjertrud, og forsvinner.

Smisker med Svein

Benedicte overtaler Svein til å møte Harry. De to kommer godt overens, og sammen tar de turen til Bjerke travbane for å spille på hester. Harry fritter Svein ut om Oslo Colosseum, og frister ham med en lederjobb. Han vil gi Svein ansvaret for en fornøyelsespark.

Tilfeldig wiki