FANDOM

Turtelduer på tur Rediger

I Hotel Cæsar nærmer det seg Thomas sin bursdag, og for å kunne feire dagen alene sammen med Victoria, blir de to enige om å bestille rom på et hotell utenfor byen.

Det er Juni som forteller Victoria at Thomas snart har bursdag, og hun foreslår at de kan overraske ham med noe hyggelig på dagen. Victoria fortviler overfor Julie over å måtte feire bursdagen til kjæresten sin sammen med mamma og resten av familien, og hun bestemmer seg for å bestille rom på et hotell utenfor byen. Hun blir enig med Thomas om at hun sier hun skal på hyttetur, mens han skal unnskylde seg med at han må reise bort i forbindelse med jobben. De er begge yre av forventning.

Harry truer med rettsak

Juni er rasende over at Jens August plutselig stemte nei til salg av Oslo Colosseum, og hun er ikke den eneste. Når Harry Trulsen får høre om styrets avgjørelse, oppsøker han Sue-Astrid og truer med søksmål.

Jens August får et lysglimt

Jens August får en stor opplevelse i kveld. Mens han sitter ved pulten sin, får han plutselig se et lite lysglimt, før det igjen blir mørkt. Er han i ferd med å få synet tilbake?

Tilfeldig wiki