FANDOM

Konen til Thomas Rediger

Thomas blir nødt til å avlyse kjærlighetsferien med Victoria. Hans kone har nemlig kommet på overraskelsesbesøk fra Sverige. Han har mye å forklare i Hotel Cæsar i kveld.

Victoria gleder seg til kjærlighetsferien hun har planlagt sammen med Thomas. Det viser seg imidlertid at Thomas blir nødt til å avlyse på kort varsel, fordi hans kone, Ulla Brit, uventet har kommet på besøk. Overfor Victoria skylder han på jobben, og hun blir veldig lei seg. Thomas forsøker å holde Ulla Brit på hotellrommet slik at ingen skal oppdage henne, men Julie merker seg likevel at Thomas har fått besøk.

Synes Albert er for treig

Albert og Andrine har en romantisk lunsj, men Andrine er ubekvem med at de ennå ikke har hatt sex sammen. Hun er glad for at Albert er så hensynsfull, men hun begynner å føle seg klar for å legge de vonde følelsene etter voldtekten bak seg, og er derfor litt skuffet over Alberts varsomhet.

Håp for Jens August

Jens August har fått nytt håp om å få synet tilbake etter å opplevd et par lysglimt de siste dagene. I dag bestiller han time hos legen for å sjekke om det virkelig er en mulighet for at han kan få se igjen.

Tilfeldig wiki