FANDOM

Ekteskapssjokk i Hotel Cæsar Rediger

I kveld er Hotel Cæsar tilbake på TV 2. I siste episode før jul fikk Charlotte sjokk da nordlendingen Jerry Hansen dukket opp og påstod at han var gift med henne. Kan en fuktig natt i Las Vegas virkelig ha fått så store følger?

Jerry er svært innpåsliten, og Charlotte ber ham ryke og reise. Det er bare dager siden hun og prins Sverre annonserte forlovelse, og det passer mildt sagt dårlig at det dukker opp en gammel kjenning fra USA-tiden og påstår han er gift med henne.

Charlotte er klar over at hun, for moro skyld, giftet seg med kjekkasen en fuktig natt i Las Vegas for et par år siden. Men det kan ikke gjelde, kan det vel? Hun oppsøker Julie og later som hun spør for en venninne. Hun forteller at «venninnen» er bekymret for at giftemålet fra Las Vegas skal være gyldig. Sjokket blir stort når Julie forteller at ekteskap inngått i Las Vegas er like gyldige som norske ekteskap.

Hugo ikke stor nok for oppgaven

Astrid er opprørt over konsernets tilstand. Det kommer bokettersyn om to dager, og verken hotellsjefen, markedssjefen, regnskapssjefen eller konsernsjefen er på jobb. Sitter de ikke i fengsel, så er de på avvenningsklinikk eller i koma. Astrid får overtalt Hugo til å representere familien, men det blir tidlig klart at Hugo ikke har greie på regnskap.

Tilfeldig wiki