FANDOM

Galleri i gave Rediger

Julie føler seg ikke godtatt som kunstner etter at hun nylig fikk avslag fra et galleri. I Hotel Cæsar i kveld blir hun desto mer glad når Harry gir henne et eget lite galleri.

Harry inviterer Julie med ut, og Julie blir gjerne med, men er nøye med å poengtere at hun ikke har følelser for ham. Harry godtar dette, og hun blir sjarmert av åpenheten hans. De legger ut på spasertur sammen, og kommer forbi et flott lokale som ser ut til å stå tomt. Harry gir Julie en nøkkel, og sier hun bare kan gå inn. Han har nemlig kjøpt et eget galleri til henne. Julie er naturlig nok himmelfallen.

Charlotte elsker Jerry

Etter alt det vonde Jerry har voldt Charlotte de siste månedene, ser det likevel ut til at hun for alvor er i ferd med å falle for ham. Hun har latt tanken modne en tid, og føler seg nå moden for å åpne seg for Jerry. Hun forteller at hun fremdeles har følelser for ham, og de to ender i sengen.

Kofi får sparken

Svein nekter å gi seg i kampen mot sin nye potensielle stefar, og gjør hva han kan i håp om å kunne avsløre Kofi som svindler av en eller annen sort. Han finner ut hvem som eier drosjen han kjører, og ringer for å fritte ham ut om Kofi. Det er lite han får vite, men oppriningen hans gir likevel resultater. Når Kofi kommer på jobb, får han sparken. Sjefen er redd Svein var fra myndighetene.

Tilfeldig wiki