FANDOM

Julie + Harry = sant Rediger

Julie og Harry er ulike, men like fullt et lykkelig forelsket par. I Hotel Cæsar i kveld skal vi imidlertid se at det ikke er alle som unner dem denne gleden.

Harry Trulsen, eller Hotell-Harry blant konkurrentene, er en uortodoks forretningsmann med en helt spesiell personlighet. At han skulle falle for vakre Julie er kanskje ikke så rart, men at hun skulle få øynene opp for ham er mer uventet. Julie har imidlertid blitt oppriktig glad i den lystige fargeklatten, og forelskelsen deres overskygger alle ulikheter og motsetninger.

Det er imidlertid ikke alle som er glad for at de to har funnet hverandre. Harrys datter Benedicte ser ikke ut til å unne faren kjærlighetens gleder. Hun mener han utnytter Julie på det groveste.

Victoria får hevn

Etter at Thomas har brutt med Victoria, ønsker hun å hevne seg på ham. Hun fyrer derfor opp under Junis raseri mot ham, ved å fremstå som et hjelpeløst offer for en samvittighetsløs gammel gris. Juni er knust over at hennes venn, som hun hadde stor tillit til, har forgrepet seg på hennes lille datter. I kveld oppsøker hun Thomas og kommer med ganske harde trusler.

Tilfeldig wiki