FANDOM

Tragisk surpriseparty Rediger

Albert arrangerer stor overraskelsesfest for Andrine. Det som var godt ment, ender imidlertid i tragedie. Jerry voldtar nemlig den stakkars jenta i kveldens episode av Hotel Cæsar.

Albert har lyst til å muntre opp Andrine, og håper at et stort surpriseparty kan være tingen. Victoria lover Åge å hjelpe ham med forberedelsene, og overtaler Andrine til å spille med for Alberts skyld.

Albert gir Andrine et smykke i gave, noe hun blir veldig glad for. Hun bestemmer seg for å gi Alberts fest en sjanse, og drikker alkohol for å komme i stemning. Når Albert kommenterer at hun bør være forsiktig ettersom hun ikke tåler alkoholen så bra, blir hun imidlertid sur, og begynner å flørter med noen av de andre guttene.

Albert og Andrine begynner etter hvert å krangle, og Andrine tar med seg en flaske fra baren og går opp i korridorene. Albert løper etter og får hjulpet en tungt beruset Andrine i seng på 513.

Jerry, som er sur etter å ha blitt sviktet av Sue-Astrid, får med seg at Albert forlater Andrines rom. Han sniker seg inn til henne, og forgriper seg.

Tilfeldig wiki