FANDOM

Andrine voldtatt Rediger

Det gikk forferdelig galt på Hotel Cæsar-festen på fredag. Når Åge endelig finner Andrine i kveld, er hun i elendig forfatning.

Åge kan ikke finne Andrine etter den store festen kvelden i forveien, og spør etter henne overalt. Ingen ser ut til å vite noe om hvor hun tok veien etter festen, før Benedicte forteller ham at hun tror Andrine gikk inn på rom 513. Når Åge finner henne, blir han møtt av et forferdelig syn.

Juni tar saken

Victoria ber med seg ThomasAnker-Hansen-familiens landsted på Fugleholmen utenfor Drøbak. Hun forteller Juni at hun skal dra med noen venninner, noe Juni synes høres kjempehyggelig ut. Hun er imidlertid ikke så avslappet som hun gir inntrykk av, og allierer seg med familien i nabohytta i tilfelle Thomas skulle dukke opp. Når naboen ringer og forteller om en voksen mann på hytta, er ikke Juni sen med å kaste seg i bilen.

Gjertrud kontrollerer Harry

Harry er svært optimistisk om dagen, og forteller Julie at han skal få pengene til Colosseum-prosjektet fra Gjertrud. Optimismen blir styrket når Svein forteller ham at Gjertrud er sur fordi Harry avslo henne sist. Harry beklager overfor Gjertrud, sier han angrer og ber henne bli investor.

Tilfeldig wiki