FANDOM

Jens August funnet Rediger

I Hotel Cæsar i kveld går Andrine til politiet for å anmelde voldtekten, Harry vil bruke Kofi for å få finansiert Colosseum, og Jens August blir funnet.

Jerry har sørget for å få Jens August av banen. Kompisen Gunnar har kidnappet ham med ordre om å skyte ham. Sue-Astrid er svært urolig over at Jens August er forsvunnet, og hun lurer på om det skyldes at hun har vært avvisende. Også Astrid er bekymret. Ingen av dem aner at han ble kidnappet. I kveld blir han funnet av en skogsarbeider. Død eller levende? Se Hotel Cæsar på TV 2 i kveld.

Andrine går til politiet

Albert er fortvilet, og skjønner ikke hvorfor Andrine påstår at han har voldtatt henne. Han er redd for ryktene, og får sjokk når han skjønner at hun skal anmelde ham. Åge hater Albert for det han har gjort, og insisterer på at Andrine må anmelde ham. I kveld går Andrine til politiet.

Pengeproblemer

Harry har bare en uke på seg til å skaffe til veie penger til Colosseum-prosjektet, og begynner nå bli bekymret. Når Harry får høre om Gjertruds problemer med Kofi, får han imidlertid en lys idé.

Tilfeldig wiki