FANDOM

Full forvirring for Albert Rediger

I Hotel Cæsar ser Albert mørkt på livet etter at Andrine anmeldte ham til politiet for voldtekt. Men gjorde hun virkelig det?

Albert kan ikke skjønne hvorfor Andrine har anmeldt ham for voldtekt. Han har vitterlig ikke gjort henne noe, og han kan derfor ikke skjønne hvordan hun kan påstå noe slikt. I kveld forteller hun ham imidlertid at hun ikke har oppgitt navnet hans til politiet likevel.

Albert blir lettet, men det varer ikke lenge. Åge er nemlig overbevist om at det Albert som har forgrepet seg på niesen, og går selv til politiet.

Ønsker forsoning

Juni sliter både privat og på jobb. Hun prøver å forsones med Victoria, men når tropper opp hos datteren, full av godvilje, blir hun ettertrykkelig avvist. Juni er fortvilet og oppsøker Julie i håp om å få litt hjelp.

Gjertrud på gli

Bekymringer er ikke noe for Harry Trulsen. Problemer er til for å løses; det er i motbakke det går oppover. Julie er imidlertid redd Harrys optimisme kun baserer seg på ønsketenkning.

Harry håper imidlertid at Gjertrud kan være hans reddende investor. Han har oppdaget hennes svake punkt, og trykker på alt han kan.

Tilfeldig wiki