FANDOM

Hevn over Jerry Rediger

Jerry er etterlyst av Interpol, men før Sue-Astrid går til politiet, vil hun gi ham en skikkelig lærepenge. I Hotel Cæsar i kveld får hun Charlotte med på notene.

Sue-Astrid forteller Charlotte at hun skal straffe Jerry før politiet får tak i ham. Charlotte synes det er en strålende god ide, og er mer enn gjerne villig til å hjelpe til. Sue-Astrid inviterer Jerry opp på rommet sitt, men han takker nei. Han går imidlertid med på å møte henne neste kveld. Har han fattet mistanke?

Albert lyver i avhøret

Albert blir innkalt til nytt avhør i forbindelse med voldtekten av Andrine, og når han blir konfrontert med fingeravtrykkene som er funnet på rom 513, kommer han med en hvit løgn om at han var på rommet tidligere samme dag.

Benedicte forteller imidlertid til Albert at hun så ham på rom 513 den aktuelle kvelden. Albert blir nervøs og hevder han ikke var der, men skjønner etter hvert at det ikke nytter å lyve.

Provoserer Juni

Victoria forteller Thomas gledestrålende at Juni vil spise middag med dem. Thomas stusser, men synes det er hyggelig at Juni har kommet på bedre tanker. Juni får sjokk da Victoria ankommer sammen Thomas. Hun holder masken under middagen - helt til Victoria kysser Thomas.

Tilfeldig wiki