FANDOM

Vil la seg avsløre Rediger

Victoria er lei av å skjule sin kjærlighet til Thomas, og bestemmer seg for å la Juni avsløre dem sammen på Ankerseteren. Det ligger an til å bli en spennende kveld i Hotel Cæsar.

Victoria skjønner ikke hvorfor hun og Thomas er nødt å skjule forholdet sitt lenger. Thomas mener det er for tidlig å fortelle det til noen, og Victoria bestemmer seg derfor for å legge forholdene til rette for at Juni skal avsløre henne sammen med Thomas.

Victoria forteller Thomas at de trygt kan ha et stevnemøte på Ankerseteren, i og med at Juni skal i møter hele kvelden - noe Victoria vet ikke er sant. Thomas finner imidlertid ut ved tilfeldighet at Juni skal komme hjem om kvelden, og blir svært skeptisk til Victorias planer.

Planlegger forsoningsmiddag

Charlotte og Jerry planlegger familiemiddag i håp om å få til en forsoning mellom Anker-Hansen-familien og Jerry. Charlotte forteller Astrid om invitasjonen, og farmoren er lite begeistret for tanken. Heller ikke Juni liker tanken på en middag med Jerry, men går motvillig med på å delta.

Tilfeldig wiki