FANDOM

Albert blir tiltalt Rediger

Det har vært en tøff uke for Albert. Selv om han har verdens beste samvittighet, har Andrine anmeldt ham for å ha voldtatt henne. Bedre blir det ikke i Hotel Cæsar i kveld; påtalemyndigheten har nemlig bestemt seg for å ta ut tiltale mot Albert.

Ikke nok med at Andrine har anmeldt ham for noe han ikke har gjort. Det er hans egen søster som har fått henne til å gjøre det. Albert opplever å ikke bli trodd, og har tunge dager.

Det oppstår en heftig konfrontasjon mellom Albert og Ågehotellet i kveld. Åge er indignert over å se ham, og gir ham klar beskjed om å holde seg hjemme. Albert hevder nok en gang sin uskyld, og kan ikke skjønne at han ikke kan oppholde seg på hotellet.

Det hele topper seg når politiet senere på kvelden tropper opp på Ankerseteren, og forteller ham at påtalemyndigheten har besluttet å ta ut tiltale mot ham.

Middag med David

Charlotte skal spise middag sammen med David Mandelstam, og gleder seg veldig. Benedicte erter henne, men Charlotte bedyrer, ikke helt troverdig, at det kun er snakk om forretninger.

David prøver på sin side å overtale Tora til å bli med på middagen, men hun vil heller jobbe. De to kysser, noe som neppe lover godt for Charlottes romantiske middagsplaner.

Tilfeldig wiki