FANDOM

Nok er nok! Rediger

Gjertrud er lei av at Kofis familie kritiserer henne for hvordan hun lever livet sitt. I Hotel Cæsar i kveld blir det oppgjør.

Ikke nok med at hele familien til Kofi nesten helt har overtatt praktvillaen til Gjertrud; de har også sterke meninger om hvordan hun lever livet sitt. Etter å ha prøvd å jenke seg, får Gjertrud støtte fra Svein og Benedicte. Familien Nelson får vær så god finne seg i å godta Gjertrud som hun er. Det faller ikke i god jord hos storebror Charlie.

Bryllup og gamle ekteskap

Victoria vil gjerne snakke bryllup med Thomas, men han mener de bør utsette planene på grunn av den snart forestående rettssaken med Albert. Victoria gleder seg likevel over at det ser ut til å gå som i de beste drømmene hennes, men så får Thomas en telefon fra sin kone.

Må holde seg unna

Albert oppsøker Andrine for å be om unnskyldning for at Juni har gitt henne sparken. Andrine misforstår imidlertid situasjonen, og blir livredd når han nærmer seg. Åge ringer politiet, og Sue-Astrid kommer rasende opp til Juni og Albert med en kjennelse fra politiet der det står at han ikke for lov til å nærme seg Andrine.

Tilfeldig wiki